חובבי הקומיקס מצפים לזה כבר זמן רב, הרמזים הולכים ומצטברים, וגם אנחנו חייבים להתייחס לאפשרות המרעישה: יכול להיות שבסרט "ליגת הצדק" נזכה לקבל את סופרמן השחור? לא, הכוונה אינה לסופרמן בגילום שחקן אפרו-אמריקאי, ואפילו לא לאפשרות שהוא יעבור לצד של הרעים. מה שמסעיר את המעריצים ברחבי העולם זה פשוט האפשרות שסופרמן ילבש חליפה שחורה (כסופה-שחורה, ליתר דיוק).


לפני שנצלול לעומק חשיבות העניין (ספוילר: זה לא באמת חשוב), צריך לציין שטרם פורסמה תמונה רשמית של סופרמן בגרסת "ליגת הצדק". עם זאת, שני רמזים משמעותיים מזינים את תיאוריות המעריצים. הרמז האחרון מגיע מקטלוג הצעצועים של המותג "ליגת הצדק". אחד ממעריצי הסדרה העלה תמונה של קטלוג הבובות העתידיות, ותחת הכותרת "סדרה 2" ניתן לראות אותו, שחור על גבי כסף - סופרמן השחור בכבודו ובעצמו (מימין, תחת הקוד 69FGH).


התגלית החדשה מצטרפת לרמז משמעותי מתחילת החודש:  הנרי קאביל, המגלם את דמותו של סופרמן, פרסם באינסטגרם תקריב של חלק ממה שנראה כמו החליפה החדשה של גיבור העל. בכיתוב התמונה רשום רק #סופרמן, והתקריב נראה כמו חלק מהחזה של חליפת סופרמן שחורה.

#Superman

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill) on


אז למה צבע החליפה של סופרמן בכלל משנה? מעבר לכך ששחור זה מחמיא בהרבה מאדום וכחול, ומעבר לרצון להחדיר קצת אפילה לדימוי של הגיבור הבוק והמשעמם ביותר, שילוב הצבעים החדש מתחבר לעלילות הקומיקס בצורה משמעותית. בספרי הקומיקס משנות ה-90, אחרי שסופרמן נהרג (לכאורה) במלחמתו באויב הרשע "Doomsday", הוא חוזר למטרופוליס לאחר תקופה ארוכה, אבל הפעם בחליפה שחורה. בסיום "באטמן נגד סופרמן", כזכור למי שלא הדחיק את הסרט הנוראי, סופרמן מקריב את חייו (לכאורה) כדי להביס את אותו "Doomsday".

ולחדשות יותר חיוביות: תמונות ראשונות של שאר חברי "ליגת הצדק" פורסמו בסוף השבוע. בתמונות ניתן לראות את סופרמן בחליפה כחולה כהה, במקום החליפה השחורה שקיבל בעיבודים הקודרים יותר. בנוסף נמצאים כאן אקווה-מן, הפלאש והגיבור הפחות מוכר סייבורג. וכמובן - מעל כולם, נוצצת בזוהר הוליוודי, האמזונה הישראלית, הוונדר וומן שכבשה את ליבנו: האחת והיחידה גל גדות.