גל גדות בבלו
בהצלחה!
סרט גיבורי העל המדובר "באטמן נגד סופרמן" הולך ונרקם, ועתיד לצאת ב-2015 בבימויו של זאק סניידר ובכיכובו של הנרי קאוויל, שגילם את סופרמן גם ב"איש הפלדה". ההפתעה הראשונה הייתה ליהוקו של בן אפלק לתפקיד איש העטלף, ועכשיו מסתמנת תפנית נוספת: גיבורת על מפורסמת נוספת הולכת להצטרף לסרט - וונדר וומן.

זה לא מסתיים כאן - היום פורסם במגזין ווראייטי כי מפיקי הסרט מתלבטים באשר לשחקניות שייכנסו לנעליה של וונדר וומן, ובין השמות תוכלו למצוא את לא אחרת מאשר גל גדות. למעשה, גדות היא בין השמות הסופיים לתפקיד, יחד עם אולגה קורילנקו (שאנחנו זוכרים מ"קירות" הישראלי שבו כיכבה לצד נינט) ושחקנית בשם אלודי יאנג. תיאור הדמות הוא "גבוהה, ברונטית, אתלטית ואקזוטית", נשמע בול כמו גדות, לא? 

הספקולציה היא כי הדמות תהיה בסוג של מערכת יחסים רומנטית עם באטמן, כלומר בן אפלק, שזו עוד הטבה משמעותית שבאה עם התפקיד. אולגה קורילנקו הייתה כבר נערת בונד בעברה והופיעה ב"אבדון" עם טום קרוז, לפי השמועות השניים גם ניהלו רומן. אבל גם הרזומה של גדות מרשים לא פחות, עם הופעה בשלל סרטי "מהיר ועצבני". אם הליהוק אכן יתגשם, מדובר בקפיצה קרייריסטית גדולה עבור גדות, שתעבור סופית ורשמית לליגה של הגדולים. שיהיה בהצלחה.