אם תמיד חלמתם לראות את השם שלכם על מסך גדול בסופו של סרט, יש לכם עדיין כמה שעות להגשים את המטרה. ההרשמה המוקדמת ל"פרויקט 48" תסתיים הלילה (רביעי) בחצות לקראת ההזנקה ביום ראשון. מצטרפים אחרונים יכולים למהר ולהירשם באתר הרשמי של התחרות לפני הסגירה, ולמצוא גם את עצמם על קו הזינוק. ההרשמה תימשך עד ה-14.6 כשתשלום דמי ההרשמה יעלה מ-400 ל-440.

"פרויקט 48" הוא אירוע קולנועי בינלאומי, המתרחש ב-130 ערים ברחבי העולם. במסגרת הפרויקט מקבלים קולנוענים מקצועיים וחובבים את האפשרות ליצור סרט קולנוע קצר (5-7 דקות) בתוך פרק זמן של יומיים בדיוק. הז'אנר בו יעסוק הסרט שתצלם כל אחת מהקבוצות ייוודע לחבריה רק על קו הזינוק, כמו גם זהותה של דמות אחת ושורת דיאלוג, שיהיו חייבים להיות משולבים בסרט המוגמר. זוהי השנה השביעית שבה מתקיימת התחרות בישראל. האירוע יתרחש בין ה-18 ל-20 ביוני.

למנצחים בתחרות צפויים יחכו גם השנה פרסים אטרקטיביים, ביניהם:  טיסה לארה"ב, הפלגה מפנקת, מצלמת DSLR ופרסים כספיים. לראשונה יחולקו פרסים כספיים ייעודיים לסרטים שיצולמו בעיר העתיקה. הזוכה הגדול ייצג את ישראל בתחרות העולמית של "פרויקט 48", ממנה ייבחרו מספר סרטים שיוקרנו בפסטיבל קאן 2015.

הפרויקט מופק ע"י חברת גרינפרודקשנס בתמיכת סינמטק ירושלים, פסטיבל הקולנוע ה-31 ירושלים, המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים ו-mako. 

נותני חסות: אולפני אדיט, אולפני DB, קרן הקולנוע הישראלי, האוזן השלישית, סי טיים, דראפט ראשון, הפנתר הירוק, בארבי, אנובה מיוזיק ומי פנוי