נימפומניאק
זה בסדר, החלטתי לא לחייב אותך על ביקור
אחרי שהצליח להיזרק מפסטיבל קאן לפני שנתיים כשהכריז שהוא מבין את הנאצים, מצליח לארס פון טרייר לגנוב את ההצגה מהאירוע היוקרתי אפילו כשהוא לא מוזמן אליו רשמית. בסוף השבוע האחרון פרסם הבמאי הדני הפרובוקטיבי את הפוסטר הרשמי השני לסרטו השערורייתי החדש: Nymphomaniac. כל זאת אחרי שהפוסטר הראשון ששוחרר, "רמז בטוב טעם" לגבי לנושא שבו הסרט יעסוק.

נימפומניאק
ידעתי שהייתי צריך להביא לה קרמבו
הפוסטר החדש מציג את כוכבי הסרט בשלל תנוחות, שנראות כאילו יצאו מהדפים של מגזין פורנו סליזי במיוחד. באחת מהן נראית אחת מכוכבות הסרט, סטייסי מרטין, כשהיא יושבת על גופו של שייה לבוף, כשמעליהם סידור פירות שמשלים את התמונה. באחרת נראית אומה ת'ורמן עומדת מעל שולחן, שמתחתיו שוכב השחקן אודו קייר עם מבט למקום אסטרטגי, ובחלק אחר נראית שרלוט גינסבורג, פסוקת רגליים, שמתחתיה כורע כריסטיאן סלייטר. גם פון טרייר עצמו מונצח בתמונה, כשהוא מצלם את כל המרחש סביבו באמצעות טלפון נייד.

נימפומניאק
אבל איזה צנרת יש לך מתחת לכיסא?
כפי שניתן היה להבין משמו, סרטו החדש של פון טרייר יתמקד בחלקים האפלים יותר של הפנטזיות האנושיות. במוקד הסרט תעמוד דמותה של ג'ו (גינסבורג), אישה שהוגדרה כמכורה למין שמספרת על חוויותיה השנויות במחלוקת לאיש שהציל אותה מסוף אלים במיוחד. פון טרייר, חובב פרובוקציות ידוע, הדגיש שכל רגע ורגע מסצנות הסקס האינטנסיביות שכלולות בסרט, יהיה אותנטי לחלוטין ובהשתתפותם הבלעדית של כוכבי הסרט.

נימפומניאק
סוטים ונהנים
תאריך היציאה של Nymphomaniac נקבע ל-25 בדצמבר, אם כי בשלב זה לא ממש ברור אילו עוד מדינות, מלבד הסקנדינביות, יאפשרו הקרנות שלו בבתי הקולנוע שלהן.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו