שיה לה בוף (צילום: Larry Busacca, GettyImages IL)
למה כל כך מסריח? | צילום: Larry Busacca, GettyImages IL
שחקני אופי הם אנשים מיוחדים ומוזרים במיוחד בנוף של תעשיית הקולנוע, כאלה שלוקחים את הדמויות שלהם לקיצוניות כדי להרגיש מחוברים אליהם באמת. דניאל דיי לואיס הוא הדוגמא הבולטת לכך עם 3 פרסי אוסקר בכיס ואינספור סיפורים על כך שהמשיך לגלם את הדמויות שלו גם בחייו האישיים (הלך לישון עם הזקן והתלבושת של לינקולן, דיבר וצלע כמוהו במשך יותר משנה). אבל שיה לה בוף...איך נאמר זאת בעדינות? לא בדיוק נופל אצלנו לקטגוריה הזו. מצד שני הוא ממש מנסה להיכנס אליה וזה עולה על העצבים של חבריו לסט.

בימים אלה משתתף לה בוף בצילומי "Fury", סרט המלחמה בהפקתו ובכיכובו של בראד פיט. הסרט מגולל את סיפורם של צוות לוחמים מצבא ארה"ב שנשלחים למשימה סודית בלב גרמניה הנאצית לקראת תום מלחמת העולם השנייה. לה בוף, כך על פי הדיווחים, מואשם על ידי חבריו לסרט ובהם גם פיט בהתנהגות בעייתית. "שיה שיגע את כולם על הסט בניסיון להוכיח שהוא הכוכב הכי מסור", מסביר מקור מתוך ההפקה לדיילי מייל, "הוא הוציא לעצמו שן במהלך השבועות הראשונים לצילומים ולאחר מכן סירב להתקלח במשך שבועות, כי זה לטענתו גורם לו להבין טוב יותר איך הדמות שלו חיה באותם זמנים".

fury (צילום: twitter)
כולם לסתום את האף ולהגיד צ'יז | צילום: twitter
לה בוף לא ממש מתרגש בשלב זה מהאזהרות ומרחיק את עצמו מיתר חבריו בשעות החופשיות. "הוא הוזהר מספר פעמים על ההתנהגות שלו, כולל על ידי בראד והבמאי דייויד אייר", ממשיך המקור, "אז הוא לקח את עצמו ועבר למוטל קטן לבדו, הרחק מיתר חבריו לצוות". ריח גוף הוא לא הבעיה היחידה של השחקן, שאולץ להתנצל פומבית בשבוע שעבר לאחר שסרט קצר שביים נמצא מועתק לחלוטין מתסריט אחר. אבל אנחנו בטוחים שזה רק בגלל שהוא רצה להבין איך כותבים תסריט טוב באמת.

>> בואו לפייסבוק שלנו