אין גבול רחוק מדי בשביל הריאליטי, גם אם מדובר בנקודה הצפונית ביותר בעולם. "Dude, You're Screwed" ("אחי, נדפקת" בתרגום חופשי), הסדרה החדשה של ערוץ דיסקאברי, מציגה משחק הישרדות שבוחן את היכולת של המתמודדים למצוא את דרכם חזרה מכמה מהמקומות הנידחים על פני כדור הארץ.

במסגרת שבעת הפרקים המתוכננים לעונה הראשונה, "חוטפים" ארבעה לוחמי "אריות הים" (יחידת הקומנדו העילית של צבא ארה"ב) את אחד מחבריהם ומנחיתים אותו בסביבה מורכבת במיוחד. מכאן ואילך מוקצות לו 100 שעות כדי למצוא את דרכו חזרה אל הציביליזציה. בזמן שהשורד מנסה לפלס את דרכו, יושבים ארבעת החוטפים בבסיס הממוקם בסמוך, צופים בו דרך המסכים ומספקים פרשנות לגבי סיכויי ההצלחה שלו.

בהצצה ראשונה לפרק הבכורה (ששודר אתמול, ראשון) נראה ג'ייק צוויג, לוחם לשעבר ביחידה ומאמן פוטבול כיום, כשהוא מוצנח אל שממה קפואה בערבות איסלנד כשלרשותו כלי הישרדות בסיסיים בלבד. בתוך השלג והקור הקיצוני הוא נקלע למעיין חמים שזורם מתחת לפני האדמה ועושה את מה שהיינו מצפים לראות בכל ריאליטי שמתרחש באזור חמים יותר: מציג לנו את גוף בגד הים שלו.

אחי, נדפקת (צילום: צילום מסך / Discovery Channel)
עונת הביקיני נפתחת | צילום: צילום מסך / Discovery Channel
מדי פרק צפוי אחד מחמשת כוכבי הסדרה "להיחטף" ללא אזהרה מוקדמת על ידי חבריו. בכל פעם שאחד מהם ייכשל לעמוד בפרק הזמן שיוקצה לו הוא יודח עד שנישאר עם השורד האולטימטיבי, עד כמה שזה נשמע לכם מוכר מסדרה אחרת.

>> בואו לפייסבוק שלנו