חיכינו, ציפינו, שמענו דיווחים על גרסאות סודיות ורדפנו אחרי צילומי הדלפות רועדים, ועכשיו הדבר האמיתי הגיע: טריילר ראשון (ואף מתורגם לעברית!) של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שוחרר לאוויר העולם, ואנחנו לא יכולים לעמוד בהתרגשות. הטריילר שונה לחלוטין ממה שהודלף בקיץ, ומתמקד בהצגה דרמטית של כל הגיבורים שמרכיבים את חבורת הנוקמים האהובה, כולל מצטרפים חדשים כמו ספיידרמן, הפנתר השחור, דוקטור סטריינג' וכמובן שומרי הגלקסיה.

כפי שסיפרנו לכם כבר, האויב הגדול יהיה תאנוס, הטיטאן האינטרגלקטי המאיים בגילומו של ג'וש ברולין, שקפץ לביקורים קצרצרים בסרטים קודמים של מארוול. בטיזר המפוצץ, הוא מגיע לכדור הארץ כדי לסדר קצת את "מאזן היקום", כדבריו, מה שככל הנראה אומר למחוק את כוכב הלכת הקטן שלנו. הגיבורים מתאחדים לעמוד מול האויב המשותף, כשבין האיחודים המרגשים דווקא הפנתר השחור מסתמן כמנהיג בפוטנציה.

בקיצור, כדור הארץ בצרות, תור מתעופף לו חבול בחלל, לאיירון מן יש חליפה חדשה, לקפטן אמריקה יש זקן סקסי, הפנתר השחור נראה אש וחשוב מכל - שומרי הגלקסיה בראשות כריס פראט אהובנו יצטרפו גם הם לחגיגה. למרות החשש לגורלם של הגיבורים הראשונים בליבנו, אנחנו כבר לא יכולים לחכות ליציאת הסרט, ותסלחו לנו, אבל אנחנו הולכים עכשיו לצפות בפעם המאה במצעד החתיכים המהפנ... כלומר בטריילר הדרמטי והמסעיר.

mako תרבות בפייסבוק