שש פעמים
שש פעמים
"שש פעמים", סרט הביכורים של הבמאי יונתן גורפינקל, שהופק בתמיכת "קשת" וקרן הקולנוע הישראלי, יתמודד על הפרס העלילתי בתחרות הרשמית של פסטיבל טרייבקה 2013 בניו יורק. מדובר בפסטיבל ה-12 במספר שיתקיים בין ה-11 ל-28 באפריל.

הסרט יתחרה מול סרטיהם החדשים של נעמי ווטס, אדם דרייבר, איימי מורטון ואחרים. כמו כן, יתחרו על הפרס סרטים מטייואן, בלגיה, צרפת, אוסטרליה, "שש פעמים" (SIX ACTS), שיעלה לאקרנים בישראל בחודשים הקרובים, נכתב על ידי התסריטאית רונה סגל בהשראת אירועים אמיתיים ומתאר כמה שבועות בחייהם של קבוצת מתבגרים בני17  בהרצליה פיתוח.

אל החבורה הסגורה מנסה להתברג גילי שעברה לבית הספר שלהם ומנסה לתפוס את מקומה בכל דרך אפשרית. דרך גילי אנחנו מתוודעים אל המעמדות, הערכים ויחסי הכוח שמרכיבים את חווית ההתבגרות של צעירים בישראל  2012 המתועדים בריאליזם מטלטל וחסר רחמים. הן עבור יונתן גורפינקל הבמאי והן עבור התסריטאית רונה סגל – מדובר בפיצ'ר ראשון לאחר קריירה ארוכה בטלוויזיה ובעיתונות.

בתפקיד הראשי של המתבגרת, גילי, סיון לוי, ("ג'ו ובל", "אינשאללה"). לצדה בתפקידים הראשיים אביתר מור, רועי ניק, וניב זילברברג (בנם של רמי הויבגר ועלמה זק, מהסדרה "בטיפול"). בתפקידי אורח בסרט: רונית יודקביץ' ועידו ברטל.

גם סרטם החדש של אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") יוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל. הסרט יתמודד במסגרת "ספוטלייט", תחרות יוקרתית השמורה לסרטים המקושרים לבמאים וכוכבים בולטים. סרט הבכורה של השניים הוקרן אף הוא בפסטיבל לפני שנתיים, לפני שקצר הצלחה רבה בבתי הקולנוע בישראל.

במרכז עלילת הסרט החדש מתוארת שרשרת של רציחות ברוטאליות, המובילה שלושה גברים למפגש אלים: אבי אחת הנרצחות, שוטר שפועל מחוץ לגבולות החוק והחשוד העיקרי ברציחות - מורה לתנ"ך שנעצר ושוחרר עקב אלימות, שהופעלה עליו בחקירתו. בסרט, המוגדר כקומדיית מתח, מככבים: ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ודובל'ה גליקמן.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו