הרעב הנצחי שלנו לכוכב הגדול הבא מרחיב את החיפושים גם אל מעבר לגבולות ההולכים על שתיים. בחודש הבא ייערך בארה"ב טקס ה-Friskies, שיחגוג את פועלם של מיטב כוכבי התרבות החתוליים של השנה החולפת. זוהי הפעם השנייה שחברת המזון לחתולים עומדת מאחורי האירוע הנוצץ, שיעניק את הפרסים לזוכים המאושרים בארבע קטגוריות שונות: קומדיית חתולים, הרפתקאות חתולים, מרדף אחרי פינוקים וחתולים להצלה. 20 המועמדים הנרגשים כבר ממש מורטים את השפמים מרוב התרגשות.

הכוכבת הגדולה של הערב ומי שבמידה רבה מסמלת את הפוטנציאל הגדול של כוכבי רשת הפרוותיים היא כמובן החתולה טארד, הידועה יותר בכינוי "גראמפי קאט". טארד תקבל במהלך הערב הנוצץ לא פחות מאשר פרס מפעל חיים על פעילותה ברשת, למרות שהיא כנראה לא ממש מודעת להשפעה חסרת התקדים של הבעות פניה על העולם הנאור.

הטקס עצמו ייערך ב-15 לאוקטובר, אבל הקהל הרחב יכול לשפוט כבר כעת את ביצועיהם של המועמדים בסרטונים שהוגשו לצורך התחרות. בין הבולטים שבהם החתול שנאבק במראה, סרטון סטופ מושן קורע על סיפורם המרגש של חתול עיקש ותיק, ומפגש בלתי אפשרי בין חתולים וסנאי כשרק חלון זכוכית מפריד ביניהם. הפייבוריט שלנו, אגב, הוא הקרב בין החתול למדפסת מעוררת האימה.

שלושה מהיוצרים החשובים בעולם סרטוני החתולים ישבו יחד בצוות השיפוט של התחרות ויכריעו את הזוכים בכל קטגוריה: וויל בריידן, אבי מור ומיק סידלוסקי. הבחירות שלהם עשויות להשפיע על הממים והסרטונים הוויראליים שכולנו נשתף בשנה הקרובה.

>> "הומלנד" או "בית הקלפים"? מי יהיו הזוכים הגדולים של טקס האמי?
בואו לפייס שלנו