גילום דמויות בריטיות היסטוריות הפך ערובה כמעט בטוחה למועמדות לאוסקרים בשנים האחרונות. זה התחיל מקולין פירת' כג'ורג' השישי ב"נאום המלך", המשיך במריל סטריפ כמרגרט תאצ'ר ב"אשת הברזל" וכעת מגיע גם תורה של הנסיכה דיאנה. נעמי ווטס (פעמיים מועמדת לאוסקר על תפקידיה ב"21 גרם" ו-"הבלתי אפשרי") תיכנס בקרוב לנעליה של מי שהפכה לאהובת ההמונים ולאישה המוכרת ביותר ברחבי העולם.

עלילת הסרט החדש, אותו יביים אוליבר הירשביגל ("הנפילה"), תתמקד בשנתיים האחרונות לחייה של נסיכת וולס. בין הקמפיין העולמי שניהלה לאיתור וסילוק מוקשים, היחסים החשאיים שניהלה במשך כשנה וחצי עם המנתח ההודי, אסנט קאן והטירוף התקשורתי סביבה. סוכנויות ההימורים בהוליווד כבר מסמנים את ווטס כמועמדת מובילה לעונת הפרסים הקרובה, אם כי תאריך הפצה רשמי מחוץ לגבולות בריטניה טרם נקבע.

פוסטר הנסיכה דיאנה
מהשיער ועד הטבעת המלכותית. ווטס בתפקיד דיאנה | צילום:
כך או אחרת יחסי הציבור לקראת הפרימיירה העולמית (המתוכננת ל-5 בספטמבר בלונדון) נכנסו להילוך גבוה. הפוסטר הרשמי שנחשף השבוע מציג את הטרנסופרמציה שעברה ווטס כדי לשקף בצורה הטובה ביותר את הדבר האמיתי. במהלך הצילומים לבשה השחקנית פרוסטטה שדימתה לאפה מראה דומה לזה של דיאנה וכן קיבלה גישה למלתחה האישית של הליידי על ידי משפחתה. בתמונה היא עונדת טבעת זהה לזו שהעניק הנסיך צ'ארלס לדיאנה כשהשניים התארסו. מעבר לסיפורה של דיאנה, ישוחזרו בסרט גם רגעים איקוניים זכורים מחייה כמו תמונות מחוף הים, ראיונות והופעות פומביות. 

הסרט יצא בישראל ב-10.10

>> בואו לפייסבוק שלנו