הטיזר הראשון של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" כבר יצא לאוויר העולם, אבל היחידים שזכו לראות אותו היו המעטים שנכחו בהקרנה בכנס "D23 Expo" של דיסני, שאירעה בסוף השבוע האחרון. הצילומים הראשונים מהאפוס המסכם את עלילות "הנוקמים" של מארוול עוררו סערה ברחבי הרשת, ולמרות שרובנו לא יכלנו לצפות בטיזר, הפרטים שנחשפו על ידי מי שנכח בהקרנה הספיקו כדי להעלות את מפלס ההתרגשות בקרב המעריצים.

אז מה היה בסרטון הסודי? הטיזר נפתח בתור, שצף בחלל מחוסר הכרה עד שהוא נתקל בחללית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה". גיבורי "שומרי הגלקסיה" אוספים את תור מחוסר ההכרה לחללית שלהם ומתחילים לטפל בו, כשהוא פתאום מתעורר וצועק על החבורה - "מי אתם לעזאזל?!". כשהוא נרגע, תור מוביל את סטאר לורד וצוותו להיפגש עם שאר הנוקמים בכדור הארץ. בהמשך, תאנוס, הטיטאן הרשע המוכר מהסרט "שומרי הגלקסיה", מופיע כשברקע נשמע המשפט - "המוות עוקב אחריו כמו צל". מיד לאחר מכן רואים את לוקי גונב את אחת מאבני הנצח העוצמתיות.

נראה ששיתוף הפעולה בין הנוקמים לשומרי הגלקסיה יעמוד במרכז הסרט, כשהרע הראשי יהיה תאנוס. המשך הטיזר מראה את פיטר פארקר חש במשהו רע שעומד לקרות, עם הבלחה קצרה של חליפת ספיידרמן החדשה והטכנולוגית שבנה לו טוני סטארק. קפטן אמריקה קופץ גם הוא לביקור עם זקן חדש ופרצוף עגום, ככל הנראה עדיין באבל בעקבות תוצאות "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". והאלמנה השחורה, אולי הגיבורה המיותרת מכולם (בגילומה של סקארלט ג'והנסון), משתתפת גם היא בקרבות הסוערים.

כשתאנוס מגיע לכדור הארץ, הנוקמים, ד"ר סטריינג', ספיידרמן ושומרי הגלקסיה קופצים להילחם בו, ונראה כי הוא מביס אותם בקלילות מפחידה. הוא מפרק את איירון מן, מועך את תור, מותיר את ספיידרמן מחוסר הכרה ועל הדרך הורס כוכב קטן (או ירח) ומשליך את השיירים על חבורת הגיבורים. בעודו מביס ללא רחם את גיבורי העל האהובים, תאנוס נשמע אומר "כיף זה לא משהו שחושבים עליו כשבאים להשיב את הסדר ליקום, אבל זה מניח חיוך על פני". אנחנו לא חולקים את שאיפותיו ההרסניות של הטיטאן האימתני, אך המידע החדש מעלה גם לנו חיוך מאושר. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" יעלה לאקרנים ב-4 במאי 2018, בארה"ב.

mako תרבות בפייסבוק