פורנו נשים (צילום: redhumv, Istock)
לפחות זה לא היה החדש של לארס פון טרייר | צילום: redhumv, Istock
את הקרנת חג ההודיה המיוחדת של "לשבור את הקרח", סרט האנימציה החדש מבית דיסני בפלורידה, לא יישכחו הנוכחים באולם עוד הרבה מאד זמן ולא מהסיבות הנכונות. בעיות טכניות בהקרנה גרמו לדחייה בלתי מתוכננת ולהחלטה לנצל את זמן ההמתנה להקרנה של סרט ישן של האולפנים. אבל מה שהוצג בסופו של דבר על המסך היה רחוק מאד מעולם הפנטזיות של ילדים.

"בתחילה זה נראה כאילו הם מקרינים את 'ספינת הקיטור ווילי', הסרט הישן של מיקי מאוס", סיפרה לין גרין, תושבת טמפה ביי שנכחה באולם, "ואז לפתע המסך התחלף וסצנה אחרת לגמרי החלה להתנגן על המסכים". גרין סיפרה שלקח זמן רב עד שמקריני הסרט הצליחו לעצור את הקטע העסיסי, "זה נראה היה כמו נצח שבו ניסינו לכסות את העיניים של הילד שלי. לא היו לי מספיק ידיים כדי לכסות לו גם את האוזניים".

מנהלי רשת בתי הקולנוע מיהרו לפרסם הצהרה שמנסה לעשות סדר באירועים. "ביום שישי האחרון אירעה תקלה נקודתית בהקרנת ערב באחד מאולמות הקולנוע שלנו", הסביר סגן נשיא הרשת, רוס נאנלי, "סצנה מתוך סרט בדירוג R הוקרנה בטעות והופסקה לאחר שתי דקות". על פי מקורות באולם הסצנה המדוברת נלקחה מתוך "מועדון הלקוחות של דאלאס", דרמת הסמים בכיכובו של מת'יו מקונהיי.

"אחרי סיום הקרנת הסרט המלא המנהל של האולם התייצב בפני הצופים, התנצל וענה על שאלותיהם", המשיך נאנלי, "אנחנו רוצים להבהיר שכל הציוד ייבדק כדי לוודא שתקלה מהסוג הזה לא תחזור על עצמה בעתיד".

>> בואו לפייסבוק שלנו