שני סרטים מקוריים עם תקציבי ענק (165 מיליון דולר כל אחד) וחזון גדול אפילו יותר התנגשו השבוע בצמרת שוברי הקופות של הקולנוע. בפינה הימנית התייצב כריסטופר נולאן עם ההומאז' המודרני והפילוסופי ל"אודיסאה בחלל", ובפינה השמאלית הציבה דיסני את פרויקט גיבורי העל הראשון שלה באנימציה. כשהעשן התפזר הסתבר שגם האיימקס לא עזר ל"בין כוכבים" לעקוף את "שישה גיבורים" בדרך אל המקום הראשון.

קשה להמעיט בחשיבות של ההישג הזה בעולם שכולו המשכונים, קדימונים ושאר מחזורים של דברים שכבר ראינו. 56 מיליון הדולר שגרף "שישה גיבורים" בצפון אמריקה מוכיחים שחובבי הקולנוע יהיו מוכנים לזרום בהמוניהם לסרט שיבטיח להם חוויה איכותית. הקמפיין של דיסני בכיכובו של הרובוט המתנפח הגמלוני, ביימקס, היה אחראי מרכזי בהישג הזה. "בין כוכבים" הסתפק ב-50 מיליון דולר. באולפני וורנר יכולים להתנחם בכך שבקופות העולם הגדול, היחסים התהפכו: 80 מיליון דולר נוספים ל"בין כוכבים" לעומת 23 ל"שישה גיבורים".

מתחת לשני הגדולים ממשיכה יתר הטבלה לדשדש. 6 מיליון דולר השבוע הספיקו ל"נעלמת" למקום השלישי  וחציית קו 300 מיליון הדולר בסך הכל. פי חמישה מהתקציב של אולפני פוקס וגם כאן מדובר בהצלחה מסחררת. Ouija"" הקטנטן כבר הכפיל פי עשרה את הרווח בקופות עם 6 מיליון דולר משלו.  

שבוע של הפסקה מחכה להוליווד לפני שמפלצת ההכנסות הבאה (משחקי הרעב: עורבני חקיין חלק א') מסתערת על הקופות. עד אז יוכלו "בין כוכבים" ו"שישה גיבורים" ליהנות מעוד סופ"ש של כסף גדול.