בשנים האחרונות הפך פסטיבל קומיק קון לאחד האירועים החשובים ביקום ההוליוודי, עם טריילרים וחשיפות ראשונות לאינספור סרטי הקומיקס שמציפים את המסכים. אבל בין אקווה מן, גודזילה ושאזאם, גיבורה אחת הצליחה לגנוב את הצגה, ואנחנו מדברים כמובן על גל גדות. גם השנה הצליחה וונדר וומן להרים את האולם בפאנל שהוקדש לסרט ההמשך "וונדר וומן 1984", והיא עשתה זאת בלי טריילר או אפילו תמונות חדשות מההפקה.

נראה שהמעריצים ממש לא התעייפו מגל, וכניסתה לבמה לוותה בתשואות רמות ביותר. גל תיעדה את הרגע המרגש בחשבון האינסטגרם, והאינטראקציה המלבבת הפכה ויראלית במהרה.

A post shared by @cantabria_ancientworld on

מעבר לאבק הכוכבים המקומי, בפאנל גם נחשפו פרטים נוספים על סרט ההמשך עתיר הציפיות, שיתרחש כידוע בשנות השמונים, כשוונדר וומן תיאבק בנבלית בשם צ'יטה, בגילומה של קריסטן וויג ("מסיבת רווקות"). בפאנל גם הוצג קליפ עם קטעים מהסרט ולמרות שהצילומים מהקליפ לא דלפו, לפי הדיווחים מדובר בסצנת קרב עמוסת פעלולים וקריצות, שמתרחשת במתחם אוכל בקניון, עם סטיילינג אייטיזי במודגש. הבמאית פאטי ג'נקינס לא חשפה פרטים נוספים על הסרט, אך אמרה שמדובר בסרט שונה לחלוטין מהראשון.

A post shared by Gal Gadot (@galgadotwondaful) on

האם הסרט, שעדיין נמצא בצילומים, יצליח לעמוד בציפיות הגבוהות? לדברי גדות, "הרף הוא מאוד, מאוד גבוה. אבל השאיפות שלנו אפילו גבוהות יותר". לפי הדיווחים הנרגשים מהכנס, נראה שיש למה לצפות.