כולם זוכרים את הרגע בו הקוף רפיקי מניף את סימבה הגור לפני כל ממלכת החיות, וכך ממשיך לו גלגל החיים (נאנטס אינגוניימה באגייטי באבא). אך בניגוד לממלכת החיות, בגלגל החיים של הוליווד לא נולדים סרטים חדשים, רק ממחזרים הצלחות ישנות. אבל אם כבר למחזר יצירה אהובה, קשה לחשוב על סרט שיותר ראוי לעיבוד מחודש ונוצץ מאשר קלאסיקת הילדים של דיסני "מלך האריות".

 

בחודשים האחרונים פורסם פורסמו פרטים חלקיים על צוות השחקנים שיתרמו את קולם לדמויות האנימציה הממוחשבת בסרט שיביים ג'ון פאברו ("מלך האריות"), וכעת התפרסמה רשימת השחקנים המלאה ויש בה כמה שמות מלכותיים ביותר. המגזין "וראייטי" כבר דיווח בעבר שהוצע לביונסה להשתתף בסרט, וכעת הזמרת אישרה בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי היא הולכת לגלם את נלה, אהובתו של סימבה.

ללא כיתוב נוסף, המלכה בי פרסמה תמונה עם כל חברי הקאסט עטור הכוכבים ותפקידם בסרט. כפי שכבר פורסם, את סימבה יגלם השחקן, תסריטאי והראפר (נניח) דונלד גלובר, שיצא את הסדרה "אטלנטה" וגם כיכב בה, בתפקיד שזיכה אותו בפרס האמי. ג'יימס ארל ג'ונס, שתרם את קולו הנמוך והסמכותי לדמותו של מופאסה בסרט המקורי, יחזור לגלם את הדמות גם בעיבוד הנוכחי. צ'יטוול אג'יופור ("12 שנים של עבדות"), יגלם את תופס הכתר הרשע סקאר, ג'ון אוליבר יגלם את התוכי הנבון זאזו, והקומיקאים בילי אייכנר וסת' רוגן יגלמו את חביבי הקהל טימון ופומבה (כמובן שרוגן יגלם את חזיר היבלות).

פאברו, שפרט לעיבוד המחודש של "ספר הג'ונגל", ביים גם את סרטי "איירון מן" המצליחים, מסר הצהרה לכבוד סגירת הקאסט הסופי: "זה חלומו של כל במאי לקבץ צוות שחקנים מוכשר כמו זה, ולהביא את הסיפור הקלאסי לחיים. הסרט עתיד לצאת בחודש יולי 2019, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות שמישהו יוציא אותנו לרגע מהמציאות העגומה וישיר לנו ברוך, "האקונה מטטה".