החתונה הממשמשת ובאה של הנסיך הארי לשחקנית מייגן מרקל הפכה לחדשות הכי חמות בעולם בשבוע האחרון, ולצד התרגשות רבה בממלכה לא מפתיע כי הידיעה גם כנראה שיחררה כמה ברגים בקרב קהילת האינטרנט הגם-ככה-לא-יציבה. לצד בדיקת כל פרט אפשרי בחייה של התוספת החדשה למשפחת המלוכה, אנשים החלו להעלות תיאוריות הזויות לגבי האירוסים המלכותיים, אך זאת שנספר לכם אליה היא כנראה המטורללת מכולם. 

לדברי מספר מעריצים, כל סיפור האהבה בין הנסיך הבריטי למרקל האמריקאית נחזה בעבר בסרט האהוב מ-2003, "אהבה זה כל הסיפור", באמצעות קו העלילה של סאם (תומאס סאנגסטר, "משחקי הכס") וג'ואנה (אוליביה אולסון).


במהלך הסרט, סאם, הילדון הג'ינג'י האנגלי בן ה-12 שזה עתה איבד את אמו, מתאהב בג'והאנה האמריקאית, בת לזוג הורים ממוצא אתני ובעלת כישרון באומנויות הבמה, וכעבור 14 שנה השניים מתארסים. נשמע לכם מוכר?

בואו נעשה לכם אחד ועוד אחד: הנסיך הארי הוא במקרה גם בריטי ג'ינג'י שאיבד את אמו הנסיכה דיאנה בגיל 12, בעוד מרקל היא שחקנית טלוויזיה אמריקאית שכיכבה בסדרה "Suits", שנולדה לאב ממוצא אירי ואם ממוצא אפרו-אמריקאי. יותר מכך, מושא האהבה של סאם נושאת את אותו השם כמו אמו המנוחה, ואולי זה לא כך במקרה של הארי ומייגן, אך אשתו לעתיד נושאת תכונות משותפות לאלה של דיאנה, כשהיא נודעת בתרומתה לחברה ועשייתה הפילנתרופית כשגרירה של האו"ם. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Twitter/Kensington Palace)
אהבה מהסרטים. הארי ומייגן | צילום: Twitter/Kensington Palace

אוקיי, אז אולי מדובר בצירוף מקרים מתוק ותו לא, וגם אם יתברר כי הנסיך הארי לא מוכשר בתיפוך כמו סאם, אפשר רק לקוות שסיפור האהבה של הנסיך והשחקנית יגמר ממש כמו בסרטים עם סוף טוב ורומנטי.

mako תרבות בפייסבוק