פרגון בתעשיית הבידור? מסתבר שיש דבר כזה: "אסון מהלך", הקומדיה החדשה של ג'אד אפטאו בכיכובם של איימי שומר, ביל היידר וטילדה סווינטון, מסתמן כלהיט לא רק בקופות בארה"ב – אלא גם בקרב מפורסמי הוליווד.

אחרי שגרף 30 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים וזכה לציון 85 אחוז באתר "Rotten Tomatoes", טוויטר הוצף בביקורות מהללות על "אסון מהלך" מפי כמה מהקומיקאים המפורסמים והוותיקים בתחום. רובם, אגב, בחרו לפרגן בעיקר לכוכבת הסרט, שומר, שפרצה בשנים האחרונות עם סדרת המערכונים שלה ב"קומדי סנטרל" (שמגיעה מחר גם ל-HOT).

"כולם, תזיזו את התחת שלכם ולכו לצפות ב'אסון מהלך' בסוף השבוע הזה בכיכובה של חברתי הקורעת והמבריקה איימי שומר", צייץ יוצר "איש משפחה" ו"טד" סת' מקפרלן.

"אני אוהבת אותך איימי. או שמא עליי לקרוא לך 'זהב בקופות'", פרגנה גם יוצרת "בנות" לנה דנהאם, וזאק בראף, כוכב "סקראבס", הוסיף: "ברכות, איימי שומר. זה זמן טוב להזכיר לך שאת חייבת לי כסף".

 

ג'רי סיינפלד בחר לצייץ לשומר וציין לטובה גם את הסטנדאפיסט קולין קווין, שמגלם את אביה בסרט: "לא יכולתי לאהוב את 'אסון מהלך' יותר. איימי שומר טובה מדי. זה כנראה הסרט שהכי סותר את שמו שאי פעם נעשה. גם קולין קווין נהדר".

מי שהגדילה לעשות היתה סלינה גומז, שצילמה את עצמה יושבת לבד רגע אחרי צפייה בסרט באולם הקולנוע הפרטי בביתה ומנסה להתאושש. "כשאת פשוט חייבת לראות את 'אסון מהלך' לפני שהוא יוצא לאקרנים...", צייצה. "איימי שומר, למדי אותי את דרכייך בבקשה. לכו. לצפות. בסרט. הזה".

שומר לא נשארה חייבת וענתה לגומז: "תודה רבה אחותי! וואו! זה הבית שלך? למדי אותי את דרכייך #גרה בדירת חדר בלי מעלית". עם 30 מיליון בקופות וכל כך הרבה חברים בביזנס, סביר להניח שגם היא בקרוב תשתדרג לאחוזה הוליוודית מפוארת – כיאה למעמדה החדש.