הניצוץ
מישהו הזמין שלגון פסיכופת?
אם עד לרגע זה עדיין לא מצאתם זמן לראות את הקלאסיקה של סטנלי קובריק ואתם עדיין מתכננים לצפות בה, זה הזמן לעצור את הקריאה ולעבור לכתבה אחרת. "הניצוץ", סרט האימה המבוסס על רב המכר של סטיבן קינג, יצא לקולנוע ב-1980 ותיאר את מסעה של משפחה למלון מבודד ורדוף על ידי רוח רעה, שתוקפת את אבי המשפחה ומובילה אותו לאובדן שפיות ומסע רצח אלים במיוחד.

בסיום המקורי של הסרט נראה ג'ק טוראנס (בגילומו של ג'ק ניקולסון) קופא בשלג בעוד אשתו ובנו נמלטים באמצעות רכב השלג. אלא שכעת מסתבר שסצנת מפתח נוספת הושמטה ממנו בסיומו. דיאן ג'ונסון, שכתבה עם קובריק את התסריט, סיפרה בראיון לאתר מעריצים של הסרט כי הסרט אמור היה להסתיים בסצנה בה וונדי ודני מחלימים בבית חולים. "קובריק הרגיש שאנחנו צריכים לראות אותם שם כדי להיות בטוחים שהם בסדר", הסבירה ג'ונסון, "הייתה לו נקודה רגישה לשתי הדמויות האלה והוא האמין שאחרי כל כך הרבה זוועה, הקהל צריך ללכת הביתה בתחושה שהכל חזר לשגרה".

הקרנת הבכורה של הסרט כללה גם את סצנת ה"הפי אנד", אלא שמעט לפניה הציג קובריק את הסרט גם לבכיר באולפני וורנר, ג'וליאן סיניור, שאמר ש"הסיום לא עבד עבורו". בתגובה הוסרה הסצנה האחרונה מהסרט וכל העותקים המקוריים הושמדו. לי אונקריץ', במאי "צעצוע של סיפור 3" ומעריץ גדול של הסרט, פרסם באתר את התסריט המקורי בו נראית ההוכחה לקיומה של הסצנה הגנוזה. אם לא תוכלו לראות אותה, אולי תצליחו לדמיין.

הניצוץ
הניצוץ

הניצוץ
הניצוץ

הניצוץ
הניצוץ
בואו לפייסבוק שלנו וזה