אין תמונה
אין מה לראות פה, תמשיכו הלאה
קומיק קון, כנס הגיקים השנתי בסן דייגו, הפך בשנים האחרונות למקום שבו חושפים אולפני הקולנוע וערוצי הטלוויזיה את הנשקים הכבדים שלהם. למרות הציפיות המוקדמות בכנס של השנה לא נזכה לראות חומרים ראשוניים מ"מלחמת הכוכבים 7", אבל כבר בשעות הראשונות של הכנס שנפתח אתמול (רביעי) קיבלנו כמה הפתעות מגניבות לא פחות.

הדוכן של "משחקי הרעב: עורבני חקיין", החלק הראשון מבין השניים שיסיימו את הסאגה המצליחה, הפך "למתחם שמור" כשאוכפי השקט של הקפיטול מאבטחים את "היכל הגיבורים", שם מוחזק פיטה מלארק על ידי הנשיא סנואו. הפוסטר הרשמי של הסרט ממשיך את הקו שהחלו הטיזרים ששוחררו בשבועות האחרונים, ומציגים את הניסיון של הקפיטול להחזיר את השליטה לידיו. הטריילר הרשמי של הסרט ייחשף ביום שישי.

אין תמונה
תפתח פה גדול ותגיד אההה

עוד סרט חורף מדובר שחשף פוסטר רשמי הוא "ההוביט: מלחמת חמש הצבאות", גם כאן מדובר בחלק האחרון של טרילוגיה שוברת קופות. בתמונה נראה סמאוג הדרקון תוקף את העיירה בה ממתין לו ת'ורין אוקנשילד, מנהיג הגמדים. מעריצים מהירי אבחנה כבר ידעו להצביע על הדמיון בין הפוסטר הזה לכמה וכמה פוסטרים של סרטי ענק אחרים מהשנים האחרונות. בכולם נראה הגיבור כשגבו אל המצלמה והוא מביט למעלה.

אולפני סוני הודיעו על דחיית תאריך היציאה של "ספיידרמן המופלא 3" ממאי 2016 למאי 2018. את הפער הזה שמותיר היעדרו של ספיידי בקרב המעריצים, מקווים באולפנים לסגור עם ספין אוף בשם "Sinister Six". הפרויקט המסקרן הזה הוא סוג של תשובה לטרנד סרטי הגיבורים, כשהפעם מדובר בשישה מהאויבים של איש העכביש שמתאחדים יחד לחבורה מאיימת במיוחד. האם ספיידרמן יקפוץ להופעת אורח? מוקדם עדיין לדעת.

אין תמונה
לך אל הנמלה חנון

כבר מזמן לא פגשתם גיבור על חדש? אז תכירו את אנט-מן, האיש שעומד במוקד של עוד אחד מעשרות הקומיקסים המצליחים של מארוול שמתורגמים למסך הגדול. פול ראד ייכנס לנעליו של הנרי פים, מדען שמפתח טכנולוגיה פורצת דרך שמאפשרת לו לשנות את מצב הצבירה של גופו (ובכך להקטין את עצמו לגודל של נמלה). גם קורי סטול ("בית הקלפים"), אוונג'לין לילי, פטריק ווילסון ומייקל דגלאס יככבו בסרט שייצא ב-2015.