מיילס סקוט בן החמש, הידוע גם כבאטקיד (ילד העטלף), חימם הרבה לבבות בשנה שעברה כשעמותת Make-a-Wish ארגנה לו תהלוכה נוצצת ברחובות סן פרנסיסקו, לאחר שהחלים מסרטן. מפיקי האוסקר שראו את המחווה המרגשת, החליטו שהם רוצים גם אחת כזו, הפעם עם ספיידרמן.

המשפחה של מיילס באה במיוחד ללוס אנג'לס בהתראה קצרה כדי להשתתף בטקס ולערוך חזרות ביחד עם אנדרו גארפילד, כוכב ספיידרמן. אבל גארפילד הבריז ברגע האחרון, ככל הנראה משום שלא אהב את הטקסט שהיה צריך להקריא, והותיר את מיילס מחוץ לאוסקר. "גארפילד סירב ללכת עם התסריט והעדיף להמציא שורות משל עצמו. המפיקים הרגישו שזה לא הולם, אז הוא החליט שהוא לא רוצה לעשות את זה יותר", סיפר מקור בהפקה ל-Dailymail.

אנדרו גארפילד
הבריז לילד חולה סרטן?
בבוקר הטקס קיבלה משפחתו של מיילס הודעה שהקטע המתוכנן מבוטל ללא כל הסבר. "אני לא יודעת אם הם היו בלחץ של זמנים או שהם פשוט לא אהבו את זה", סיפרה אימו של סקוט לעיתונות. "לא היה לנו מושג מה קורה".

אביו של סקוט סיפר שבנו היה מאוכזב שלא זכה ללבוש את החליפה המיוחדת של ספיידרמן, אבל ניסה להנות מהטיול. "זה היה מאכזב, אבל דברים קורים. אני יודע איך טלוויזיה עובדת", הוא אמר. כפיצוי נשלחה המשפחה לדיסנילנד בטיול שסובסד על ידי האקדמיה.

למרות השמועות על חילוקי דעות מקצועיים, קיימת אפשרות שהעלמות של גארפילד קשורה לבעיות משפחתיות שלו או של משפחת חברתו, אמה סטון, שגם נעדרה מטקס האוסקר. "אם הייתה מריבה בין בני הזוג, מישהו מהם היה מגיע בלי השני. נראה שמשהו קורה עם המשפחות שלהם. במקרה של אמה, משפחה היא לפני הכל ואנדרו מאוד מסור אליה ולעולם לא יעזוב אותה להתמודד עם משבר בעצמה", סיפר מכר של השניים.