ציפייה ארוכה הגיעה אתמול לסיומה עם פרסום הטריילר הראשון ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות בכנס קומיק קון בסן דייגו. הטריילר החדש מציג את גל גדות כפי שרבים ודאי קיוו לראותה אותה: כריזמטית, משעשעת, ולא מפסיקה עם האקשן.

"וונדר וומן" של אולפני וורנר (עם די-סי קומיקס), שיגיע למסכים ב-2 ביוני 2017, מגולל את סיפורה של דיאנה פרינס, נסיכת אמזונות שעוזבת את עולמה נטול הגברים בעקבות סטיב טרבור (כריס פיין), טייס שמטוסו מתרסק באי האמזונות ת'מיסקירה במהלך מלחמת העולם הראשונה. דיאנה עוזבת את עולמה, מצטרפת לטרבור, הופכת לוונדר וומן ומצילה את העולם (כמובן).

על פי הדיווחים מקומיק קון, תגובות הקהל להקרנה הראשונה של הטריילר מלמדות על ההתלהבות לקראת הסרט. "פעמים רבות היה נראה כאילו קיבלנו אותות מהיקום", אמרה גדות בפאנל של אולפני וורנר. "זה הרגיש כאילו היינו רק כלי קיבול לסיפור גדול יותר שצריך לחלוק עם כולם. זה לא עליי כשחקנית או על פטי (ג'נקינס, הבמאית) כבמאית. זה הרגיש כאילו עכשיו זה הזמן".

"דיברתי על עשיית סרט גיבורת-על מאז שהצבתי את הרגל בדלת", סיפרה ג'נקינס. "וונדר וומן היא גיבורת העל האהובה עליי. לא האמנתי שלא עשו עליה סרט עדיין. עשיתי את 'מונסטר', ובפגישה הראשונה אחר כך ישבתי עם אולפני וורנר ואמרתי, 'אני רוצה לעשות את וונדר וומן'. כשהגיע הרגע, לא האמנתי שזה קרה. זה חלום חיי".


"לא יכולתי לבקש שותפה טובה יותר", אמרה גדות על ג'נקינס. "זו הייתה חוויה כל כך מיוחדת וייחודית. עבדנו שישה ימים בשבוע, ואז אמרתי, 'את עושה משהו בסוף השבוע? שנעשה משהו ביחד?'". ג'נקינס מצידה סיפרה שגדות הייתה דמות מעוררת השראה על הסט: "אנשים באו אליי אחד אחרי השני ואמרו 'אנחנו רוצים לעשות את זה בשביל גל'. לא יכולתי לדמיין שמישהי כל כך דומה לוונדר וומן תהיה בסרט. היא וונדר וומן".

ג'ים לי מדי-סי קומיקס סיפר שעלילת הסרט היא "כמו 'משחקי הכס' לפני שהייתה 'משחקי הכס'". גדות אמרה שזה "סיפורה של נערה שהופכת לאישה. דיאנה גדלה בת'מיסקירה, שם הייתה מאוד בטוחה ומוגנת. היא חשבה שהיא יודעת הכל על העולם. כשהיא עזבה את ת'מיסקירה היא מגלה שיש הרבה דברים שהיא לא מבינה". גדות מצטלמת כעת ל"ליגת הצדק", וסיפרה שהסרט עומד להיות "מטורף, גדול מהחיים".