במשך שנה תמימה הסתובב לו אחד הסרטים הכי מדוברים בהוליווד עם שם זמני. כולנו קראנו לו "באטמן נגד סופרמן", אבל אף אחד באולפני וורנר לא אישר שאכן מדובר בשמו של הסרט, על אף שבאטמן וסופרמן אכן מופיעים בו וצפויים להילחם זה בזה. אחרי אתמול (רביעי) גם זה כבר מאחורינו. חשבון הטוויטר של הסרט חשף את הלוגו והשם החדש, ובכך נתן את האות לחגיגה של עקיצות ברשת.

השם הרשמי של הסרט החדש יהיה "Batman V Superman: Dawn of Justice" (באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק), שם שמקפל בתוכו את ההבטחה למפגש בין שני גיבורי העל, אבל לא פחות מכך גם את העובדה שמדובר בסרט שמכין את הקרקע לקראת "ליגת הצדק" - סרט הגיבורים הגדול של DC קומיקס שייצא ב-2017. כשנזכרים ש"באטמן נגד סופרמן" הוא בעצמו סרט המשך ל"איש הפלדה", ומכניסים לתמונה את כל הגיבורים שאמורים לככב בו, קשה להיות מופתעים מהסקפטיות שהוא מעורר.


"באטמן, סופרמן, נגד וליגת הצדק. ארבעה רעיונות שנדחפו לתוך טייטל אחד, נשמע כמו שם שמתאים לסרט", כתב ג'רמיין לוסייר מבלוג הקולנוע Slashfilm בטוויטר. "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק – החלק הראשון נשמע כמו סכסוך משפטי. החלק השני נשמע כמו...מה שכולנו חשבנו מראש", צייץ אריק גולדמן, העורך של IGN. "טוב נו, לפחות הם לפחות הרימו לגרסת הפורנו להנחתה #Dongofjustice", סיכם מייק סמפסון מ-Screencrush.


עיקר הטענות שהופנו כלפי וורנר עוסקות, כאמור, בניסיון האגרסיבי לשווק את הסרט הגדול הבא דרך סרט שעדיין לא ראינו ממנו פריים רשמי אחד. הביקורות על ריבוי הגיבורים והעלילות (מלבד סופרמן ובאטמן גם: וונדר וומן, לקס לותור וסייבורג) נמשכות כבר תקופה ארוכה, אבל עכשיו נדמה שאף אחד באולפנים לא מנסה להסתיר את העובדה שכל מהותו היא להכיר כמה שיותר גיבורים חדשים, לפני שייצאו לשתף פעולה יחד.


"באטמן נגד סופרמן" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-6 במאי, 2016. ל"ליגת הצדק" לא נקבע עדיין תאריך רשמי, אולם כבר כעת ידוע שהנרי קאוויל, בן אפלק וגל גדות יככבו. זאק סניידר יביים.