האלווין כבר מתדפק על הדלת וזה הזמן המסורתי בשנה להוציא את סרט האימה שיפחיד את האמריקאים כל הדרך לבתי הקולנוע. בהמשך למסורת של השנים האחרונות גם הפעם מדובר בפרויקט דל תקציב יחסית (5 מיליון דולר) עם קאסט ובמאי שאף אחד משוחרי הז'אנר לא באמת מכיר. הפוקוס הוא על הגימיק והפעם מדובר באחד ממשחקי הלוח היותר קריפיים שנוצרו אי פעם. לוח ה"Ouija" נודע במוניטין המפוקפק שלו "לתקשר" עם ישויות מהעולם הנסתר, כל מה שצריך הוא קצת דמיון ומישהו שיזיז את הכוס לאותיות הנכונות ופתאום גם אתם יכולים לדסקס עם אלביס.

הסרט לוקח את כל הסיפור הזה צעד אחד קדימה כשחבורה של צעירים מצליחה להעיר כוחות אפלים מהעולם העתיק בעקבות השימוש בלוח. 20 מיליון דולר עשה הסרט הזה בסופ"ש האחרון, כשהחלק המדהים הוא שהדירוג שלו הוא PG-13, סרט לכל המשפחה. זה אומר שבפועל מדובר בסרט הרבה פחות מדמם ואלים ממה שהתרגלנו, ש"זכה" לביקורות נוראיות (10% ביקורות חיוביות ברוטן טומאטוס) ועדיין הצליח להקדים את הסרט הבא אחריו בטבלת שוברי הקופות ביותר מ-6 מיליון דולר.

הסגן של השבוע הוא גם כן סרט חדש, "ג'ון וויק" של קיאנו ריבס. במקרה הזה מדובר בסרט קטן שדווקא זכה לחיבוק חם מצד המבקרים (86% ביקורות חיוביות), למרות הדירוג R  (כניסה עד גיל 17 בליווי מבוגר), ההפצה המצומצמת יחסית וכמובן העובדה שמדובר בסרט של קיאנו ריבס. 16 מיליון הדולרים האלה הם הישג יפה שגם מכסה את עלויות ההפקה וגם מחזיר מעט מהילת הכוכב של ריבס.

את שלושת המקומות הבאים ברשימה תופסים הסרטים שהובילו את הטבלה בשבוע שעבר. "זעם" של בראד פיט מגיע כבר לסך הכל של 57 מיליון דולר אחרי שבועיים על המסכים, כש"נעלמת" מזנק ל-124 מיליון (242 ברחבי העולם) בדרך לביסוס מעמדו כאחד הסרטים המצליחים ביותר של השנה. "ספר החיים" סוגר את החמישייה עם 9.8 מיליון השבוע ו-47 מיליון בסה"כ.