האם אנחנו באמת צריכים להתחיל להסביר לכם את הפחד שלנו מליצנים? בכלל, מה אמור להיות כל כך חמוד באדם ענק ונטול זהות, שכולו מאפר ולראשו פאה מלאכותית וכוונות זדוניות לרצוח את כולנו? לא יודעים, אנחנו פחות התחברנו. אבל מי שכן התחבר היה אדם מפנסילבניה שהחליט לנצל את המומנטום של יציאת הסרט "IT" (זה) - בו ישות רצחנית בדמות ליצן חוטפת ורוצחת ילדים קטנים - כדי להקפיץ את כל פנסילבניה.

כן, דמיינו לעצמכם שכל חייכם אתם משכנעים את עצמכם ש"זה" לא באמת קיים, הכל רק בקולנוע והשחקן שמגלם את פניווייז הליצן הוא בכלל ביל סקארסגארד הנאה, ואז אתם הולכים ברחוב ורואים בלונים אדומים תלויים מתוך פתחי ביוב. בסרט, הבלון מסמן את ניסיונו של פניווייז לפתות ילדים קטנים לפתחי הביוב (שם הוא כמובן אוכל את איבריהם), אבל זה גם מה שקרה השבוע לתושבי פנסילבניה, שהתעוררו בוקר אחד למחזה המטריד הזה.

מחלקת המשטרה המקומית נאלצה להתמודד עם הטרנד המקריפ, כשעד עכשיו לא ברור האם מדובר בתעלול יח"צני מרושע במיוחד או בסתם אדם שנהנה לבדוק גבולות של אחרים. המשטרה נוטה להאמין כי דווקא השני הוא הנכון, אך במקביל התקבלו דיווחים על בלונים נוספים שמופיעים באיזורים אחרים לקראת עליית הסרט. 

המשטרה המקומית העלתה לעמוד הפייסבוק שלה הודעה ביום ג', "סרט מסוים מגיע לאקרנים בעוד יומיים, וקונדסון מקומי לקח על עצמו את המשימה לקדם את הסרט...אנחנו נותנים לו נקודות על יצירתיות, ועם זאת אנחנו רוצים שהקונדסון המקומי ידע שמתנו מפחד בזמן שהסרנו את הבלונים מפתחי הביוב ואנחנו מבקשים בצורה יפה שלא יחזור על המעשה בשנית".

אנחנו לא יודעים מי אחראי על ניהול הרשתות החברתיות של משטרת ליטיץ, אבל גם לטוויטר הם העלו תמונה חמודה של חוקר בפאת ליצן, המנסה לקבל רמזים מהבלון, עם הכיתוב: "בשל הרעש הציבורי בעקבות הפוסט שלנו בפייסבוק, יש לנו חוקר הממונה כרגע על המקרה ואנחנו מצפים ש'זה' יהיה במעצר", עם אימוג'י קורץ.


באינסטגרם הסתפקה משטרת ליטיץ בנתינת מספר טיפים להתמודדות עם ליצנים מפחידים, בייחוד לאור הקרבה לליל כל הקדושים: "1. בבקשה דווחו על כל פעילות חשודה למשטרה המקומית שלכם. אם אתם רואים משהו - אמרו משהו. 2. דיווחים כוזבים אינם חוקיים, כולל ביצוע דיווח כוזב על זה שראיתם ליצן מפחיד. 3. לבישת תחפושת ליצן היא אינה פשע. ועם זאת, אם האדם שלובש את התחפושת מטריד מישהו - זה כן פשע. 4. אל תתעמתו אף אחד במידה ואתם מרגישים שהוא מתנהג באופן חשוד, התרחקו והתקשרו למשטרה".

So we noticed someone put this balloon on a sewer grate and felt with the upcoming release of @itmovieoffical and the Halloween holiday we'd give some tips on Creepy Clowns - 1. Please report suspicious activity to your local police. If you see something say something. 2. False reports are illegal, include making a false report about seeing a creepy clown. 3. Simply wearing a clown costume is not a crime. However if the person wearing the costume is harassing someone that is a crime. 4. Do not confront anyone you feel is acting suspicious, stay away and call the police. _______________________________________________ _______________________________________________ #lititzpolice #lititz #lititzpa #safety #creepyclown #communitypolicing #communityfirst #neighorshelpingneighors #neighborhoodwatch #seesomethingsaysomething #halloween

A post shared by Lititz Police (@lititzpolice) on


לא יודעים מה אתכם, אנחנו מרגישים הרבה יותר בטוחים (בבית שנעול עם 4 מנעולים מסובכים, מתחת לשמיכה עם פנס ו-100 מוכן לחיוג בסלולרי שלנו). הסרט "IT" יצא לאקרנים בישראל ב-14.9, ראו הוזהרתם.

mako תרבות בפייסבוק