שבוע בדיוק לפני יציאת "ליגת הצדק" לאקרנים וגל גדות ממשיכה עדיין לייצר עוד ועוד כותרות סביב "וונדר וומן". אחרי שזכה לשלל פרגונים מכל עבר ואף לבאזז אוסקר סביבו, כעת מכריז אתר "Rotten Tomatoes" כי הסרט המצליח מבית די.סי הפך רשמית לסרט גיבורי העל בעל הביקורות הכי טובות - ווייט פור איט - בכל הזמנים. כן, אנחנו מדברים על סרט שנמצא באותה רשימה עם סרטים כמו "שומרי הגלקסיה", "איירון מן" ו"האביר האפל", ובכל זאת - דמותה של האמזונה הלוחמת בגילומה של גדות חטפה את המקום הראשון.

כידוע, הדירוג באתר "Rotten Tomatoes" מבוסס על אחוז הביקורות המעניקות ציון חיובי לסרט, ולא שיקלול של הציונים עצמם. להסביר את החישוב המדויק זה כנראה משהו שלא נוכל לעשות בהצלחה, אבל בינינו - למי אכפת, אם סרטה של גדות מגיע לפסגת רשימת הסרטים הטובים ביותר, אנחנו לא שואלים שאלות.

אחרי "וונדר וומן", שכבש את הפסגה עם הניקוד 108.656%, אל המקום השני הגיע "לוגאן" (108.05%), ואחריו "האביר האפל", "ספיידרמן: השיבה הביתה", "תור: ראגנארוק", "הנוקמים" ו"איירון מן".

הסרט, שעד היום הכניס מקופות ברחבי העולם כ-821.7 מיליון דולר - סנטימטר וקצת מרף המיליארד - הפך לחביב המבקרים, הצופים וגם הסלבס, שפירגנו לוונדר וומן הישראלית בכל שלב בדרך, ובזכותם הוא הוכיח שסרט גיבורי על עם אישה בפרונט יכול להצליח, ובענק. 

יותר מכך, הצלחתו אף גרמה לדי.סי לשנות את התכניות לסרטיה העתידיים, מתוך הבנה כי דאונריות ופרצוף זועף כשל בן אפלק והבאטמן שלו לא תביא אותם לשום מקום, אך ההומור והחן של גדות ודיאנה פרינס שלה - דווקא כן. עכשיו נותר לספור לאחור ל-16 בנובמבר, ולקוות שגם ב"ליגת הצדק" היא תכבוש את כולם.

mako תרבות בפייסבוק