אנחנו כבר רגילים לזה שסרטי "מהיר ועצבני" לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות, אבל בסרט האחרון של הסדרה, "הובס ושואו", הגבול נחצה ויש תחושה שהזלזול במעריצים הגיע לשיא חדש.

ג'ייסון סטיית'האם משחק את דקארד שואו ואנחנו פוגשים לראשונה את אחותו הקטנה האטי, אותה משחקת ונסה קירבי. במקרה שלא ידעתם, סטיית'האם בן 52, וקירבי בת 31. נכון, יש ביניהם פער גילים די גדול אבל זה לא משהו שלא נתקלנו בו עד כה אצל אחים.

בסרט, אנחנו צופים בפלאשבקים של דקארד והאטי מסתובבים בשכונה ועושים מתיחות. מה הבעיה? שניהם נראים בערך בני עשר ולא כמו תינוקת בת שנה ובחור בן עשרים ושתיים עם פער של 21 שנים ביניהם. המעריצים שעלו על הטעות בקלות לא נותרו אדישים.

"עם כל הדברים הלא אמינים ב'הובס ושואו', מה שהכי הפריע לי הוא שג'ייסון אמור להיות קרוב בגיל לונסה מאחר ורואים את שניהם כילדים ביחד", צייץ מעריץ אחד. מעריץ אחר כתב: "בתור מעריץ של 'מהיר ועצבני' אני יכול להאמין להרבה דברים לא הגיוניים, מסלולי מירוץ ארוכים באורך 20 קילומטר ואנשי סייבר על אנושיים. אבל אתם באמת מצפים ממני להאמין שונסה וג'ייסון באותו הגיל? פה עובר הגבול!".

פער הגילים הלא אמין לא היה הדבר היחיד שהכעיס את מי שכבר הספיק לצפות בסרט, שהכיל ספוילר די רציני לסיום של "משחקי הכס". אנחנו נהיה חמודים וכן נזהיר, עכשיו יגיע ספוילר גם ל"משחקי הכס" וגם לסרט עצמו. באחת הסצנות ראיין ריינולדס משחק סוכן CIA בשם לוק, הורג כמה שומרים וקורא להובס כדי לספר לו שוירוס קטלני השתחרר לעולם. לוק מפנה זמן כדי לספיילר את הסוף של "משחקי הכס" ומספר על מערכת היחסים בין ג'ון סנואו לדאינריז טארגריין. לוק מגלה שדאינריז היא בכלל דודתו של סנואו ושבסוף הוא הורג אותה.

למרות הטעויות, נראה שהקהל בארץ ובעולם אוהב את הסרט. בישראל למשל, למעלה ממאה וחמישים אלף אנשים צפו בסרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו. "הובס ושואו" הדיח את "מלך האריות" מפסגת טבלת שוברי הקופות בישראל לאחר שבועיים. מדובר בפתיחה הגבוהה ביותר לסרט בישראל בחודש אוגוסט אי פעם.