בראד פיט ואניטי פייר
צרות צרורות?
ביוני הקרוב יצא לאקרנים סרט הזומבים המושקע "מלחמת העולם Z", בכיכובו של בראד פיט שיופיע מחר על שער המגזין "ואניטי פייר" ושבו הוא נראה מרהיב כהרגלו. אבל מסתבר שלא הכל מושלם – התסריטאי והמפיק של הסרט מספרים בכתבה על שלל הקשיים שליוו את הפקת הסרט, ולא מהססים לפתוח את הפה.

לפי הכתבה, ההפקה עברה די מהר את התקציב שהוקצה לה לסרט, אבל כאן ממש לא נגמרו הבעיות. הבעיות התקציביות חברו לצילומים חוזרים ונשנים שניפחו את התקציב ליותר ממאתיים מיליון, למה שכפי הנראה יהיה גם סרט די מחורבן. הקרנת המבחן הראשונה הותירה קהל שקט ואדיש, בעיקר בגלל שסיום הסרט היה לא קוהרנטי וברור.

ראש ההפקה בפרמאונט אמר: "פתאום הבנו שוואו, הסוף של הסרט שלנו פשוט לא עובד, באותה רגע האמנתי שאנחנו חייבים לצלם מחדש את הסרט". לארח ההקרנה הזאת, הוחלט לצלם סוף חדש לסרט, מה שצריך צילום של עוד שלושים או ארבעים דקות של סרט, שחברת ההפקה, פרמאונט, הסכימה לגבות.

אבל לא כולם פסימיים. במאי הסרט, מארק פורסטר, מתעקש לא להתבאס: "נכון, הסוף לא עבד, חשבנו שהוא יעבוד והוא לא. החלטנו שהוא לא הסוף הנכון ובזבזנו עוד המון כסף. זה אף פעם לא קרה לי בעבר, אבל אני חושב שהסרט הזה יותר מקורי וגדול ומיוחד מכל דבר שעשיתי בעבר".