תראו, אנחנו האחרונים שנעביר ביקורת על הערצת פרנצ'ייז סרטים, אבל אוהבי הנוקמים מתחילים לצאת קצת מפרופורציות. שלשום נפתחה רכישת הכרטיסים לערב הבכורה של "הנוקמים: סוף המשחק" בבתי הקולנוע ברחבי ארה"ב, וההמונים התנפלו על האינטרנט. זה התחיל בקריסה את אתר רשת בתי הקולנוע האמריקאית AMC עקב עומסי יתר על שרתי האתר (AMC צייצה בתגובה "נראה שחטפנו את נקישת האצבע של ת'אנוס"), ואחריו קרסה גם מערכת ההזמנה מראש של "פנדנגו", שירות פופולרי להזמנת כרטיסים.

תוך שש שעות בלבד, מכירת הכרטיסים ל"סוף המשחק" שברה את השיא הקודם של מכירת כרטיסים מוקדמת לערב בכורה, שהושג על ידי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". מי שלא הצליח לשים את ידיו על כרטיסים, יכול לנסות לרכוש אותם באיביי, מאנשים שעשו את המהלך על שם אירוויזיון 2019 בתל אביב, וזינקו ברגע הראשון על המכירה המוקדמת. וכאן מגיעה ההגזמה: על פי הדיווחים, כרטיסים לערב הבכורה של הסרט מוצעים למכירה ברשת במחירים של עד 10,000 דולרים. וזה לא שמדובר בפרמיירת שטיח אדום עם הכוכבים או משהו, כן? סתם ההזדמנות לראות את הסרט בבתי הקולנוע ביום שהוא יוצא במקום כמה ימים לאחר מכן, במחיר שפוי. 

לדוגמה - זוג כרטיסים לצפות בסרט בקולנוע בניו ג'רזי מוצעים למכירה פומבית באתר, כשההצעה מתחילה ב-2,500 דולרים לשני הכרטיסים יחד, והאופציה לרכוש אותם ללא מכרז עולה 15,000 דולרים. זוג כרטיסים נוסף שמוצע למכירה באתר עבור הקרנה בניו יורק ממשיך לקבל הצעות מחיר, וכרגע ההצעה הגבוהה ביותר עומדת על 9,199 דולרים (שורה אמצעית, למי שזה קריטי לו). ביום מכירת הכרטיסים, יום שלישי, העלות הגבוהה ביותר של כרטיס באיביי עמדה על 500 דולר, כך שהערך שלהם עלה בעשרות אחוזים. הייתם משלמים עשרות אלפי שקלים על כרטיס לסרט?