יש רגעים בהם כל עולמך משתנה בגלל אירוע קטן, כמעט מקרי. מותו הטראגי של כוכב מהיר ועצבני פול ווקר בתאונת דרכים ממשיך לטרוד את מנוחת המעריצים, וכעת התגלה עוד פרט קטן ומצמרר. בסרט תיעודי שישודר בארה"ב בשבת הקרובה, חשפה אמו של הכוכב המנוח את הסמס הגורלי שהוביל לטענתה למותו. הסרט התיעודי "אני הוא פול ווקר", שמורכב ברובו מראיונות עם האנשים הקרובים לווקר בחייו האישיים והמקצועיים, לצד קטעי וידאו נדירים מחייו וילדותו. הטריילר שפורסם לפני כשבועיים לא ישאיר אף עין יבשה, ומזכיר לנו את החיים הפוריים והמלאי השמחה שהיו מנת חלקו לפני המוות המפתיע.

פרט לעדויות האישיות המרגשות, המגזין People חשף כי אמו של ווקר, שריל, סיפרה בסרט על על שיחתה האחרונה עם השחקן. האם סיפרה כי בבוקר התאונה ווקר ישב במטבחו עם בתו בת ה-15, מצב רוחו מרומם. לדבריה, הוא תכנן לצאת לקנות עץ חג מולד ולקשטו, כשקיבל את ההודעה ששינתה את התכניות: "הייתה לנו שיחה נהדרת, והוא שכח מאירוע שהיה צריך ללכת אליו. ואז הוא קיבל הודעת טקסט ואמר, 'אוי אלוהים, הייתי אמור להיות איפשהו'". ההודעה שקיבל הזכירה לו להגיע לערב התרמה לנפגעי הטייפונים בפיליפינים, והוא מיהר לצאת מביתו ולהגיע לאירוע.

ביציאה מאירוע ההתרמה, ווקר נסע עם חברו רוג'ר רודס, נהג מרוצים בעברו. הרכב בו נהגו איבד שליטה ונתקע בעמוד תאורה. בעקבות הפגיעה, המכונית התפוצצה והשניים נהרגו במקום. כפי שאמו מספרת אמו, אם לא היה מקבל את אותה הודעה, התאונה לא הייתה מתרחשת ובנה עדיין היה בחיים. 

מעריציו של ווקר בוודאי זוכרים את הציוץ האחרון שפרסם בטוויטר יום לפני מותו. באירוניה כואבת, השחקן פרסם תמונה שלו לצד עמיתיו לסרטי מהיר ועצבני, וין דיזל וטייריס גיבסון, וכתב: "הבחורים חוזרים, האם אתם מוכנים?". ווקר התייחס לסרט "מהיר ועצבני 7", שיהיה סרטו האחרון, כשבחלק מהסצנות נעשה שחזור ממוחשב של השחקן להשלמת הצילומים אחרי מותו.


אחיו של השחקן, כיילב ווקר, מספר בסרט כי חלומו הגדול של אחיו לא היה להיות כוכב קולנוע, אלא דווקא פקח יערות ושמורות טבע: "הוא תמיד אמר, 'אתה יודע, רציתי להיות פקח יערות'. להרוויח 28 אלף בשנה ולחיות בטבע הפראי, זה מה שהוא באמת רצה לעשות".