מייק טייסון ובראד פיט (צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL)
הכי חתיך שיש | צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL
1. 1994 נחשבת לשנת הפריצה הגדולה שלו. אז הוא כיכב ב"ראיון עם ערפד" ו"רוחות של תשוקה". על הראשון קיבל ביקורות צוננות, השני זיכה אותו במועמדות ראשונה לגלובוס הזהב. מאז היה מועמד פיט עוד 4 פעמים אבל זכה לעלות לפודיום רק פעם אחת עבור "12 קופים". באוסקר, לעומת זאת, לא יצא לו לאחוז מעולם, למרות שהיה מועמד 3 פעמים. זה בסדר בראד, פיטר או'טול הפסיד 8 פעמים, אז יש עוד לאן לשאוף.

2. הנשים בחייו מגיעות כמעט תמיד מהתעשייה. חיי האהבה של פיט לאורך השנים החלו שוב ושוב על סט הצילומים: ג'ולייט לואיס ב "נערה נבגדת" (1990), גווינית' פאלטרו ב"שבעה חטאים" (1995), ג'ניפר אניסטון על הסט של "חברים" (1998) ואנג'לינה בעצמה על הסט של "מר וגברת סמית" (2005). מה הפלא שמיסיז סמית' מתחרפנת בכל פעם שצעירה פוטוגנית מתקבלת לעבודה לצידו של המתאהב הסדרתי שלה?

בראד פיט בסרט טרויה
מה את עושה אחרי הצילומים?
3. גיל לא משחק אצלו תפקיד. הזוגיות עם ג'ולייט לואיס ("רוצחים מלידה") נמשכה שלוש שנים, במהלכם גם השתתפו ביחד במותחן האימה "קליפורניה". פיט היה אז בן 25 ולואיס בת 16 בלבד. אבל אנחנו בטוחים שהוא בסך הכל שר איתה קריוקי.

4. הוא הצטלם בעירום. בשנת 1997 פרסם המגזין "Playgirl" תמונות עירום של בראד פיט שצולמו בלי ידיעתו בזמן שנפש עם חברתו דאז, גווינית' פאלטרו. פיט תבע את העיתון והצליח לעצור את הפצתו. אל דאגה, חיפוש מהיר ב-eBay יאפשר לכם לרכוש אחד מהעותקים שהופצו לפני התביעה

בראד פיט וג'ולייט לואיס (צילום: צילום מסך)
בוא נסיים עם זה, יש לי שיעורי בית | צילום: צילום מסך
5. הוא מפחיד אסיאתיים. מודעת פרסומת ל"טויטה" בה כיכב פיט נאסרה לפרסום במלזיה, אחרי שנטען שהיא גורמת רגשי נחיתות לגברים האסייתים שלא מחזיקים באידאל היופי המערבי שפיט מייצג. האמת? אנחנו אף פעם לא קנינו את כל דימוי הריבועים והמראה המסוקס. שקוף שהוא מכניס את הבטן.

6. פיט הוא שחקן טוטאלי. לפני התפקיד שלו ב"מועדון קרב" הוא הלך לרופא שיניים וביקש שיסדוק לו מעט את השיניים הקידמיות, כדי שיתאימו לאפיל הקשוח של טיילר דרדן. מיד אחרי שנגמר הסרט חזר פיט לשיניים הרגילות שלו. כשאנחנו רוצים שיניים סדוקות אנחנו פשוט שואלים את החבר'ה מערוץ הגברים אם הם אוהבים ורוד.

אין תמונה
לא מבין מה יש לגברים האסייתים נגדי
7. פיט שיחק ב-7 סרטים שהשם שלהם כולל את שם הדמות אותה הוא מגלם. ביניהם: "לפגוש את ג'ו בלאק", "מר וגברת סמית", "הסיפור המופלא  של בנג'מין באטן" והסרט עם השם הבלתי אפשרי: "ההתנקשות בג'סי ג'יימס על ידי הפחדן רוברט פורד".

8. תשעה קילו של שרירים העמיס על עצמו פיט לפני התפקיד ב"טרויה". אנחנו עלינו כמות דומה של שומן בחנוכה

אין תמונה
שברתי את השיניים שלי לתפקיד. לא רואים שהתכערתי?
9. הגוף שלו לא יקר כמו שאתם חושבים. כפיל הגוף של פיט ב"מלחמת העולם Z" קיבל משכורת צנועה של 105 דולר תמורת 18 שעות עבודה. בחישוב מהיר מדובר ב-5.83 דולר לשעה. נכון, זה קצת מביש, אבל אם קיבלת את הגוף של בראד פיט, זה נראה לנו מספיק. תשאיר קצת גם לשמנים.

10. היה שלב שבו הרווחתם יותר ממנו. על תפקידו כניצב בסרט "פחות מאפס" שעלה בשנת 1987 קיבל פיט 38 דולר. את תלוש המשכורת הכי שמן קיבל על השתתפותו בשובר הקופות "אושן 11", אז גדל חשבון הבנק שלו ב-30 מיליון דולר. הסרט הכי מצליח של פיט היה "מלחמת העולם Z" שהניב 539 מיליון דולר.

אין תמונה
הגוף ששווה 105 דולר
11. 4,500,000 דולר תמורת פרסומת אחת. זה הסכום שקיבל פיט על השתתפותו בפרסומת של היינקן ב-2005. הפרסומת שודרה במהלך משחקי הפוטבול באותה שנה. מאז השמועות מספרות שבבית ג'ולי-פיט לא מזפזפים בברייקים.

12. סקסי והוא יודע את זה. פיט הוא הגבר הראשון שקיבל פעמיים את תואר "הגבר הסקסי בעולם" של מגזין People. רק עוד 3 אנשים זכו בכבוד הזה מאז: ריצ'רד גיר, ג'וני דפ וג'ורג' קלוני, חברו טוב של פיט. יתר הגברים הסתפקו בתואר: "אתה לבוש ממש יפה היום".

בראד פיט (צילום: David McNew, GettyImages IL)
כמה אמרת שמשלמים לי על הפרסומת? אתה צוחק | צילום: David McNew, GettyImages IL
13. הילדים באפריקה לגמרי בעדו. בראנג'לינה עשו קופה לא רעה כשמכרו את הזכויות לצילומים של בתם הבכורה, שיילו, למגזין People תמורת 4.1 מיליון דולר. המגזין Hello קיבל זכויות דומות בבריטניה תמורת מחיר מבצע של 3.5 מיליון דולר. כל הכסף נתרם לארגון התומך בילדי באפריקה.

14. וגם מנהל הבנק שלו. בשנה שעברה דורגו בראנג'לינה במקום 4 ברשימת הזוגות הרווחיים ביותר עם הכנסה כוללת של 45 מיליון דולר. הקלישאה של כסף נמשך לכסף מעולם לא הייתה כל כך נכונה.

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי והתאומים (צילום: שער מגזין people)
לא יותר פשוט להעלות את התמונות לפייסבוק? | צילום: שער מגזין people
15. תקראו לו הנסיך וויליאם. שמו האמיתי של בראד הוא בכלל וויליאם בראדלי פיט. אנחנו עדיין מעדיפים בראד, פחות סיכוי לטעויות כתיב. 

16. שישה במיטה אחת. פיט הודה שהוא ואנג'לינה ישנים באותה מיטה עם ששת ילדיהם: מדוקס (12), פקס (10), זהרה (8), שיילו (7), נוקס ו-ויויאן. השמועות מספרות על מיטה כל כך ענקית שיש להם מצעים שנתפרים במיוחד. יש לכם את זה ביותר קריפי?

17. הילדים שלו יודעים עליו פחות מכם. בני הזוג חסמו את האפשרות לעשות עליהם גוגל במחשבים של הילדים. הם לא מעוניינים לחשוף אותם למה שכותבים על ההורים. פרופסור עמוס רולידר אהב במיוחד את הסעיף הזה והוסיף חיוך שעשה לנו צמרמורת בכל הגוף.

18. הוא חזק בתחום ההיגיינה. ב-2008 חבר פיט לחברת הטיפוח Kiehl's כדי ליצור ג'ל רחצה. זה בסדר, בראד לא מצחין כמו החבר'ה מדאונטון אבי, הכל נעשה כמובן למטרות טובות. הרווחים ממכירת ג'ל הרחצה (המכיל מרכיבים טבעיים בלבד ונמכר בתוך בקבוק שעשוי מפלסטיק ממוחזר) נתרמים כולם לקרן בשם JPF Eco Systems. שאותה ייסד פיט בעצמו. מטרתה היא לתמוך כלכלית בפרויקטים ידידותיים לסביבה כמו בניית בתים ירוקים לנפגעי סופרת ההוריקן "קתרינה". פיט, אגב, תרם 5 מיליון דולר נוספים מכספו האישי לשיקום בתים של נפגעי הסופה. 

19. הוא יכול לפטפט עם סופוקליס שחורציאניטיס. פיט יודע קצת יוונית אחרי שלמד את השפה במיוחד כדי להרשים את אשתו לשעבר, ג'ניפר אניסטון, שידועה בשורשים היוונים שלה. אנחנו ממש מקווים שהוא לא יחליט ללבוש שמלה עם שסע ענק ברגל כדי להרשים את אשתו הנוכחית.

בראד פיט עם זקן (צילום: Chris Jackson, GettyImages IL)
תרמתי גם את הכסף לסכין גילוח | צילום: Chris Jackson, GettyImages IL
20. יש לו סטוקרים הזויים במיוחד. ב-1999 פרצה בחורה צעירה לביתו של פיט, התלבשה בבגדיו ונותרה שם 10 שעות לפני שנחשפה. הפרשה נגמרה בצו הרחקה. 

21. אל תיגעו לו באקדח. בראיון לדיילי מייל הסביר פיט שזה ב-DNA של האמריקאים להחזיק נשק ושהוא לא מרגיש בטוח בלעדיו. דעה לא כל כך פופלרית בהוליווד הליברלית. מצד שני ברשת פוקס לא מפסידים אף סרט שלו. 

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי 2013 (צילום: Ken Ishii, GettyImages IL)
זכרת לנקות את ההיסטורי בדפדפן? | צילום: Ken Ishii, GettyImages IL
22. הוא היה אמור להיות ניו. גם סופרסטארים בלונדיניים ובנויים לתלפיות נדחים לפעמים מסתבר. בראד התמודד באודישנים למטריקס, אבל הפסיד את התפקיד לקיאנו ריבס. כן, גם אנחנו קראנו את השורה הזאת כמה פעמים כדי להאמין .

23. חיים נחמן פיט. בראד פיט הוא חובב שירה וחטא בכתיבה בעצמו לא מעט בעצמו בתקופת לימודי המשחק שלו. אנחנו לא נאמין לזה עד שנראה אותו רוכב על כדור הריסה בעירום מלא.

אין תמונה
צריך מקלחת

>> בואו לפייסבוק שלנו