INTERIOR. LEATHER BAR. trailer from Travis Mathews on Vimeo.

נראה שג'יימס פרנקו יוצא מגדרו כדי לא ליפול לקלישאה של כוכב קולנוע הוליוודי. השחקן (34), שבשנים האחרונות השלים תואר ב"הארוורד", הנחה את האוסקר, הצטלם במראה דראג לשער מגזין, יצא עם כוכבנית הצעירה ממנו בעשור וכתב ספר שירה, עושה זאת שוב בסרט חדש ואמנותי.

מדובר בסרטו החדש של הבמאי טראוויס מתיוז, שיוקרן לראשונה בפסטיבל "סאנדנס" בינואר וייקרא "Interior. Leather Bar". הסרט, שנקרא במקור "ארבעים הדקות של ג'יימס פרנקו", הוא הומאז' למותחן "Cruising" מ-1980, בכיכובו של אל פצ'ינו כבלש סמוי שיוצא לחקור סדרת רציחות במועדוני גייז.

במאי הסרט המקורי, וויליאם פרידקין, סיפר כי נאלץ לחתוך כארבעים דקות מהסרט, אבל גם מה שנותר ממנו נחשב לסנסציוני ובוטה במיוחד יחסית לתקופה. למעשה, פרידקין סיפר לאחרונה בראיון כי הצנזור ריצ'ארד הפנר טען ש"אין מספיק אקסים באלף-בית כדי לדרג אותו" וזעם עליו על שהעז לעשות סרט כזה.

הפרויקט החדש והאמנותי הוא למעשה סרט "פסאודו-דוקומנטרי" על פרנקו ומתיוז, שמנסים ליצור מחדש את סצנות הסאדו-מאזו האבודות שנחתכו בעריכה. אם גם אתם נשארתם מבולבלים אחרי ההגדרות הללו, לא בטוח שהטריילר יסייע לכם להבין על מה הסרט בדיוק. ייתכן שפרנקו בונה על כל הסקרנים שיגיעו לראות אותו בסרט שמוגדר כ"סרט סקס הומוסקסואלי אמנותי", אחרי שיתעלמו מהמילה "אמנותי".