במשך 12 השנים האחרונות עבד הבמאי ריצ'רד לינקלייטר ("לפני הזריחה", "לפני השקיעה", "לפני חצות") על פרויקט יוצא דופן. בכל קיץ הוא נהג לעזוב את עיסוקיו ולצאת למספר שבועות של צילומים שסבבו את חייו של ילד יוצא דופן אחד. אלאר קולטריין היה בן 6 כשלינקלייטר פגש בו ובמשפחתו והחליט לצלם ביחד איתם את הפרויקט. בכל שנה התכנסו כולם לעוד חלק קטן מהפאזל שהפך בסופו של דבר ל-"Boyhood", אחד הסרטים הכי מדוברים של השנה.

הסרט מגולל את חייו הפיקטיביים של מייסון (קולטריין), ילד צעיר שעובר את תהליך הפיכתו לנער אל מול המצלמות. עלילת הסרט מוגדרת כ"מסע של התעלות רגשית לאורך השנים מילדות לבגרות". ההייפ סביב הסרט כל כך גדול עד שדיבורים על מועמדות אפשרית לאוסקר החלו כבר כעת. המבקרים שצפו בו בפסטיבל סאנדנס ובפסטיבל SXSW התחרו זה בזה בגודל הסופרלטיבים. חלקם אפילו שולבו בטריילר הראשון ששוחרר אתמול (שבת).

אית'ן הוק (שכיכב גם בטרילוגיית "לפני") יככב בסרט לצידה של פטרישיה ארקט וקולטריין עצמו. הסרט צפוי להגיע לאקרנים ב-11 ביולי השנה. תזמון מעניין במיוחד לאור העובדה שמדובר בסרט אינדי לכל דבר ועניין שיתמודד בעונת שוברי הקופות הגדולים. יכול להיות שזה מלמד על רמת הביטחון שיש ליוצרי הסרט במוצר האיכותי שלהם.