גראמפי קאט מם
אומת הרשת כמרקחה. אחת מהתופעות הוויראליות הגדולות ביותר של השנים האחרונות תזכה לסרט באורך מלא משל עצמה. הכוונה היא כמובן לגראמפי קאט, החתולה שפניה המרוגזות הפכו רקע לאינספור ממים ובדיחות ברשתות החברתיות. אחרי שהתארחה בכל תכנית אירוח אפשרית מ"בוקר טוב אמריקה" ועד ראיון אצל אנדרסון קופר מ-CNN, וזכתה ל-930 אלף לייקים בעמוד הרשמי שלה בפייסבוק, היא עומדת להסתער על המסך הגדול.

שמה האמיתי של "גראמפי קאט" הוא טארד (על שם רוטב הטרטר) ובעליה, טאבת'ה בונדסן, מסבירה שהסיבה לזעף התמידי על פניה הוא תוצאה של מום גנטי. ההיסטריה סביב החתולה החלה אי שם בספטמבר האחרון, כשאחיה של בונדסן העלה סדר תמונות שלה לאתר reddit, שהפכו תוך זמן קצר ללהיט גדול בקרב הגולשים. טארד כבר זכתה להופעת אורח קצרה בקולנוע בסרט הדוקומנטרי על חתולה מפורסמת אחרת, Lil Bub, שהוקרן בפסטיבל טרייבקה בניו יורק לפני חודש.

על פי הדיווח באתר "דדליין" צפוי הסרט החדש לקחת השראה מגארפילד, גיבור הקומיקס שהפך לכוכב סרטי ילדים. טארד צפויה לעמוד במרכזה של חבורת גיבורים פרוותיים וחמוצי פנים, שייקלעו לשורה של הרפתקאות משעשעות. מדובר בהימור גדול למדי של חברת ההפקה "Broken Road", שכן לא ברור עד כמה הפוטנציאל הוויראלי של גראמפי קאט עשוי להפוך לרווחים משמעותיים בקופות.

"הסיפור הזה התחיל בתור תמונה של חתולה, אבל נדיר מאד שתמונה אחת מייצרת כל כך הרבה תהליכים קומיים", הסביר טוד גרנר, אחד מבעלי החברה, "כשקוראים את כל הממים והתגובות, רואים שכל אחת מהן מצחיקה יותר מהקודמת. אנחנו חושבים שנוכל לבנות משפחה קומית גדולה סביב הגיבורה הזאת". בין אם הסרט על טארד יהפוך להצלחה או לא, דבר אחד די בטוח: חיוך של שביעות רצון לא תצליחו לקבל ממנה.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו