1. לואי סי.קיי שוב מואשם בהטרדה מינית

לפני כשנה החלו להתפרסם ידיעות על כך שהקומיקאי והיוצר המוערך מואשם על ידי נשים בתעשיה בהטרדה מינית. על הדיווחים ההם סי.קיי נהג לחשוף את עצמו בפני נשים ולאונן. עכשיו, ההאשמות עולות שוב, והפעם ממקור בעל שם - הקומיקאית רוזאן בר. "סי.קיי עומד להיתפס", אמרה בר בראיון לאתר The Daily Beast. "שמעתי כל כך הרבה סיפורים, על כך שהוא נועל את הדלת ומאונן בפני נשים". נציגיו של סי.קיי בחרו שלא להגיב להאשמות (כמו בפעמים הקודמות בהן הטענות הללו צפו. בר הדגישה לאחר הראיון כי "ההאשמות הללו כבר דוברו במשך שנים. אין לי מידע ממקור ראשון אך שמעתי נשים רבות מספרות על כך". 


2. כוכבי "משחקי הכס" מבקרים פליטים סורים

רגע אחרי סיום העונה, כוכבי "משחקי הכס" לא נחים. אריה סטארק (מייסי וויליאמס), סרסיי לאניסטר (לינה הידי) ודאבוס סיוורת' (ליאם קאנינגהאם) ביקרו באי היווני לסבוס וביקרו במחנות פליטים של אזרחים סורים. בוידאו שעלה לטוויטר אומרת וויליאמס "כעת אנו מרגישים שזו האחריות שלנו לקחת את סיפוריהם של הפליטים ולשנות את הצורה שבה אנשים תופסים אותם".  


3. הלך לעולמו מייקל צ'ימינו, במאי "צייד הצבאים"

הבמאי האגדי והאקסצנטרי מייקל צ'ימינו הלך לעולמו בגיל 77. סרטו המפורסם ביותר של צ'ימינו הוא "צייד הצבאים", דרמת מלחמה מהפנטת שיצאה ב-1978 ונחשבת לאחד מהסרטים האמריקאים המודרנים החשובים ביותר. הסרט זכה להצלחה וצ'ימינו זכה באוסקר. שלוש שנים לאחר מכן הגיעה ההתרסקות - הסרט השאפתני "שערי החופש" יצא ונכשל, זכה לביקורות קטלניות והוביל לפשיטת רגל של האולפן שמימן אותו. לאחר מכן צ'ימינו נעלם בהדרגה מהנוף ההוליוודי והמשיך ליצור בקנה מידה קטן בהרבה. דמותו של צ'ימינו נותרה חידתית, והוא סיפק פרטים סותרים על חייו ועל ילדותו.