אחד הסרטים היותר מסקרנים של השנה החולפת הוא ילדות ("Boyhood"), שצולם לאורך 12 שנים ומשלב דוקו ועלילה בדיונית. Boyhood עוקב אחרי ילד שאביו נטש אותו וגדל ביחד עם אחותו אצל אימו. כשהחלו צילומי הסרט היה הילד, בגילומו של אלאר קולטריין, בן 6 והצילומים נמשכו עד כשהגיע לגיל 18. הסרט, שיצא בסוף השבוע בארצות הברית בהפצה מוגבלת, זכה ל-100% ביקורות חיוביות (97 מתוך 97) ב-rotten tomatoes ונחשב לאחד המועמדים המובילים לפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר הקרוב. אלו כנראה חלק מהסיבות שמפיק הסרט, ג'ון סלוס, בטוח לחלוטין במה שיש לו להציע לקהל.

המפיק הפיץ מייל בתפוצה רחבה בו הוא מספר שבכוונתו להחזיר את הזמן לכל מי שראה את הסרט ולא נהנה. "מתוך הכרה באירוע המשמח הזה, אני מציע לכל מי שמכותב על המייל (שלא ניתן להעברה) את זמנו בחזרה. זה נכון, במידה ולא נהנתם לחלוטין מהסרט ו/או חשבתם שמדובר בניצול לא טוב של הזמן שלכם אני מבטיח לבוא לעבוד בשבילכם במשך שעתיים ו-43 דקות (משך הזמן של הסרט)".

לפי ההדים להם זוכה הסרט, סלוס לא יצטרך להשקיע הרבה מזמנו הפנוי כדי לפצות אנשים. לא הרבה סרטים הצליחו להשיג ביקורות כאלו טובות. זוכה האוסקר האחרון, "12 שנים של עבדות", קיבל ציון של 97% ב-rotten tomatos ואפילו סרטים קלאסים כמו "הקוסם מארץ עוץ" ו"אפוקליפסיה עכשיו" קיבלו ציונים נמוכים יותר. בכך ממצב את עצמו "Boyhood" לצד סרטים כגון "האזרח קיין, "הסנדק ו"צעצוע של סיפור. גם ב-metacritic.com שמסכם ביקורות סרטים מכל המבקרים הגדולים ברחבי העולם הוא קיבל ציון של 99 נקודות, שמבוסס על 29 ביקורות.

בישראל צפוי הסרט לצאת באוקטובר הקרוב.