לא, זאת לא תמונה ישנה של ג'יליאן אנדרסון, האשה המצולמת אינה שחקנית אנונימית. למעשה, אתם מכירים את השחקנית הזאת טוב מאוד, כי מתחת לפאה הג'ינג'ית הכבדה מסתתרת אחת הכוכבות העולות בהוליווד. לא מזהים? אז ניתן לכם רמז, פעם אחרונה שראיתם אותה, השיער היה שחור והגוונים... טוב פשוט תגללו למטה.

50 גוונים של שחרור (צילום:  יחסי ציבור )
דקוטה ג'ונסון, מתוך "50 גוונים של שחרור" | צילום: יחסי ציבור

כן, זאת לא אחרת מאשר דקוטה ג'ונסון, שהתפרסמה בסדרת סרטי "50 גוונים של אפור". אם הלוק נראה מעט מיושן, זאת כי מדובר בתמונה ראשונה מתוך סרט אימה עצמאי בשם “סוספיריה”, בבימויו של לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך"). הסרט יתבסס על סרט האימה הקלאסי של דריו ארג'נטו באותו שם, שיצא ב-1977, אך לפי גואדנינו, מדובר בהומאז' לסרט הקלאסי, ולא בחידוש נאמן למקור. ג'ונסון תגלם את התפקיד הראשי ב"סוספיריה": בלרינה מוכשרת שעוברת מסע הזוי ומסויט באקדמיה מסתורית לריקוד.

גואדנינו שיתף פעולה עם ג'ונסון ב-2015, במותחן העצמאי “A Bigger Splash”, ואחרי הצלחת "קרא לי בשמך", הוא חוזר לעבוד עם הכוכבת הצעירה. ג'ונסון תגלם רקדנית שלומדת במוסד יוקרתי למחול, וחושפת את הסודות האפלים שמסתתרים מתחת לפני השטח. לצד ג'ונסון, יופיעו בסרט גם קלואי גרייס מורץ, מיה גות' וטילדה סווינטון. לפי דיווחים מהקרנות ניסיון ראשונות, המראות הקשים בסרט גמרו לצופים רבים לחוש ברע. "לא אשקר, הצילומים כל כך דפקו לי את השכל שהייתי צריכה ללכת לטיפול", סיפרה ג'ונסון בראיון למגזין "אל" בחודש שעבר. "צילמנו במלון בפסגת הר. היו 30 אנטנות טלפון על הגג, אז היה כל כך הרבה חשמל שרחש באוויר ובבניין וכולם חישמלו אחד את השני כל הזמן. היה קר מוות ויבש נורא".

ניסיונות אחרונים ליצור סרט אימה "אמנותי", כמו סרטו האחרון של דארן ארונובסקי "אמא", לא צלחו את מבחן הקהל והמבקרים, אבל ייתכן כי דווקא "Suspiria" יפצח את הנוסחא המורכבת ויזכה להצלחה קופתית (או לפחות ביקורתית). "Suspiria" בהפקת אמזון, ייצא לאקרנים ב-2 בנובמבר, בארה"ב.