סרט חדש כובש את הקופות בארצות הברית. "אשמת הכוכבים" הוא דרמה רומנטית שמבוססת על ספר של ג'ון גרין באותו השם. הספר, שיצא לאור לפני שנתיים, ואף תורגם לעברית, מביא את סיפור אהבתם הבלתי אפשרית של אוגאסטוס והייזל - מתבגרים צעירים שמכירים בקבוצת תמיכה לחולי סרטן. לנעלי הזוג נכנסו השחקנים שיילין וודלי ואנסל אלגורט, ששיחקו שניהם ב"מפוצלים".

"אשמת הכוכבים" (שייצא בישראל ב-19.6) נעשה בתקציב של 12 מיליון דולר, אבל הכניס 48.2 דולר בארצות הברית בלבד בסוף השבוע הראשון ליציאתו. 82 אחוזים מהקהל שבא לראות את הסרט היו נשים, אחוז גבוה יותר ממספר הנשים שהגיעו לסרט הראשון בסדרת "דמדומים" (75 אחוזים). כשמצרפים את נתוני העולם מקבלים שורה תחתונה של 65 מיליון דולר. כל זאת לסרט שמבוסס על ספר יחיד, עם סיום שלא מאפשר (בתקווה) סרט המשך.

אנג'לינה ג'ולי ו"מליפיסנט" נותרו במקום השני בטבלה עם סך הכנסות של 33.5 מיליון דולר, ודחקו למקום השלישי את מי שרק בשבוע שעבר הוביל את הטבלה, "קצה המחר", סרט האקשן בכיכובו של טום קרוז. "קצה המחר" הכניס 29.1 מיליון דולר בקופות בארה"ב, מספר מאכזב כשמסתכלים על הביקורות המשבחות. מחוץ לארה"ב, איפה שהפופולריות  של טום קרוז גבוהה יותר, הרוויח הסרט מעל ל-82 מיליון דולר.