אמה ווטסון בחזייה
סליחה על האיחור, האופנוע לא התניע
סביר מאד להניח שתהליך הליהוק לסרט הזה יהיה הרבה יותר מבדר מאשר המוצר הסופי. "50 גוונים של אפור" סדרת הספרים האירוטיים, שהפכה לרב מכר בינלאומי היסטרי, ממשיכה לחפש אחרי האישה שתגלם את גיבורת הספר, אנסטסיה סטיל. כזכור, העלילה מתמקדת ברומן אפוף התשוקה הסאדו-מזוכיסטית בין הסטודנטית התמימה ליזם העשיר, כריסטיאן גריי. לפני כמה חודשים נפוצו שמועות שמילה קוניס עשויה למלא את התפקיד, אלא שבעקבות הסופ"ש האחרון עבר הזרקור לאופציה מסקרנת לא פחות.

האקר גרמני מקבוצת "אנונימוס" הידועה לשמצה, פרץ בתחילת החודש למחשבים של אולפני "קונסטנטין", הממוקמים בגרמניה. בין עשרות המסמכים ותכתובות המייל שיורטו, נתפסה, לטענת הארגון, גם תכתובת המעידה כי החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של רכישת הזכויות להפצת הסרט בקולנוע. כמו כן הסתבר שהמועמדת המובילה לתפקיד הכוכבת הראשית היא לא אחרת מאשר אמה ווטסון, המוכרת לעולם בעיקר כהרמיוני, גיבורת סדרת "הארי פוטר".

ווטסון עצמה כבר החלה לנטוש את תדמית כוכבת הילדים, כשהצטרפה ל"The Bling Ring", סרטה החדש של סופיה קופולה על חבורה של שודדי סלבריטאים. אבל המעבר לתפקיד כל כך גרפי יכול לעשות את העבודה במכה אחת. זו לא הפעם הראשונה ששמה של השחקנית הבריטית מוזכר בהקשר לסרט העתידי, ועל אף שבעבר הכחישה שקיבלה פנייה כלשהי בקשר לסרט, רק לאחרונה התפרסם שויתרה על הזכות לגלם את סינדרלה בעיבוד מחדש של דיסני. לכאורה הפרויקט הבא של ווטסון אמור להיות "היפה והחיה" של גיירמו דל טורו, אלא שאפילו תאריכי תחילת הצילומים לא נקבעו.

אמה ווטסון (צילום: הסאן)
בטוח שאתה מגריפינדור? | צילום: הסאן
כל החישובים האלה מובילים למסקנה שווטסון יכולה בהחלט להכניס את הבלוקבאסטר העסיסי ללו"ז שלה. השאלה היחידה היא אם בגיל 23 היא כבר מוכנה לקבל ספנקינג על מסך גדול.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו