לפני שניגש לעניין, קבלו את אירועי הפרקים הקודמים: ברון הסמים המקסיקני חואקין גוזמן ("אל צ'אפו"), הפבלו אסקובר של זמננו, נתפס לפני כשבוע לאחר שהצליח לברוח מהכלא ביוני האחרון. בעקבות כך, חשף מגזין ה"רולינג סטון" כי מה שסייע לרשויות להתחקות אחר מקום המסתור של ברון הסמים הינה פגישה סודית שנערכה בינו לבין השחקן והבמאי שון פן באוקטובר, ותועדה על ידו לצורך פרסום עתידי כראיון. בעקבות מעקבים שביצעו אחר פן, הצליחו הרשויות למצוא לבסוף את גוזמן. 

מאז החשיפה (ומסיבה טובה מאוד) פן דאג להדגיש כי אין לו שום קשר למעצר, וכי לא סייע לרשויות במציאת מקום המסתור של ברון הסמים. בראיון שנתן לתכניתו של צ'רלי רוז ברשת CBS האמריקאית, טען כי כולם מפספסים את הנקודה; כל שפן רצה לעשות, לדבריו, הוא לעורר דיון על מדיניות המלחמה בסמים של ארה"ב. 

אך כנראה שזה לא היה מספיק משכנע. כעת, יש מי שטוען ששפת הגוף שבה השתמש פן בראיון מעידה על כך שיש לו הרבה מה להסתיר. סוזן קונסטנטין, מומחית לשפת גוף, אמרה ל"Radar Online": "במקום להשיב ב'כן' ו'לא' על שאלות חשובות הוא פצח בדיאלוג נרגש, שבמהלכו הקול שלו החל להישבר והוא נהיה לחוץ מאוד. זו אינדיקציה ברורה ללחץ. כשהוא נשאל האם הוא מתחרט על כך שהסיפור פורסם מוקדם ממה שתיכנן, הוא החל לגרד את הצוואר, ושידר לחץ פעם נוספת". 

צפו בראיון ותקבעו בעצמכם: