בהוכחה נוספת לכך שטעם המבקרים לחוד וחוכמת ההמונים לחוד, "ונום", הניסיון החדש של סוני ליצור מותג גיבורי-על משלהם בכיכובו של טום הארדי, הסתער בסוף השבוע על הקופות בארצות הברית ואז גם שבר אותן. "ונום", סיפורו של עיתונאי ש"נדבק" בטפיל חייזרי שמעניק לו כוחות על אבל מאיים גם להשתלט על אישיותו, עומד כרגע על 31% ביקורות חיוביות באתר Rotten Tomatoes ועל ציון 35 (מתוך 100, כן?) באתר Metacritic - שניהם משקללים את פסיקותיהם של מבקרי הקולנוע. אולם למרות הביקורות השליליות ברובן, "ונום" הרוויח בסוף השבוע הראשון להקרנותיו כ-80 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

ההכנסות של "ונום" אינן רק רק נתון מאוד מרשים מבחינה כלכלית, אלא גם ניפוץ של שיא ההכנסות הקודם לסוף שבוע יחיד בחודש אוקטובר בארצות הברית. השיאן הקודם היה הסרט "כוח משיכה" בכיכובה של סנדרה בולוק, שהרוויח ב-2013 סכום מרשים כשלעצמו של 55.7 מיליוני דולרים בסוף השבוע הראשון שלו. הכנסותיו של "ונום" בשוקים נוספים מסביב לעולם מציבות את הסרט על רף הכנסות משוער (נתונים מדויקים יותר צפויים להגיע בהמשך היום) של 205.2 מיליון דולר. כלומר, הצופים התעלמו באופן גורף למדי מאזהרות המבקרים - מה שניכר, אגב, גם בדירוג הצופים של Rotten Tomatoes, שם זכה הסרט ל-89% חוות דעת חיוביות. המבקר של mako, אגב, פחות התחבר והעניק ל"ונום" שני כוכבים וחצי בלבד.

"ונום" הוא לא הסרט היחידי שהתעלה על הציפיות בסוף השבוע האחרון. מתחתיו בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית ניצב "כוכב נולד" בכיכובם של בראדלי קופר וליידי גאגא, שהכניס בימים הראשונים להקרנתו יותר מ-46 מיליון דולר, סכום יפה מאוד לסרט רומנטי-מוזיקלי.