ג'סי פלמונס (צילום: Mark Davis, GettyImages IL)
הכוח חזק איתו? ג'סי פלמונס | צילום: Mark Davis, GettyImages IL
אם זה היה תלוי ביוצרי הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים", כנראה שלא היינו יודעים אף פרט עד ליום שבו הסרט יגיע לקולנוע. אבל ככל שתחילת הצילומים מתקרבת נראה שיהיה בלתי אפשרי לשמור את המעריצים ואת כלי התקשורת מחוץ לתמונה. וראייטי מדווח הבוקר (חמישי) כי לקו הגמר של התפקיד הראשי בסרט הגיעו חמישה מועמדים, שאחד מהם יהפוך להיות השם הכי חם בתעשיית הבידור בשנה הבאה.

חלק מהשמות ברשימה עשויים להיות מוכרים לעכברי הטלוויזיה והקולנוע. הראשון הוא ג'סי פלמונס, כוכב "שובר שורות" ו"אורות ליל שישי", והיחיד מתוך הרשימה שג'יי ג'יי אברמס, במאי הסרט, אישר את העובדה שנבחן לתפקיד. מעריצי "אחוזת דאונטון" בוודאי יחזיקו אצבעות לאד ספילרס (ג'ימי קנט).

שלושת המועמדים הנוספים הם ג'ון בוייגה, שזכה לשבחים על תפקידו ב"Attack The Block" מ-2011, מת'יו ג'יימס תומס, שכיכב ב"בילי אליוט" וריי פישר, כוכב תיאטרון שזו עשויה להיות הופעתו הראשונה אי פעם על המסך.

אדם דרייבר (צילום: Rob Kim, GettyImages IL)
מחכה להם בצד השני. אדם דרייבר | צילום: Rob Kim, GettyImages IL
מה יהיה התפקיד הראשי? זוהי כמובן שאלת מאות מיליוני הדולר. מקורות בתעשייה סיפרו לוראייטי כי ההערכה היא שמדובר בשוליית ג'דיי צעיר. התסריט של הסרט שוכתב לאחרונה על ידי אברמס ולורנס קסדן, אחרי שהתסריטאי המקורי שנשכר, מייקל אנדרט, עזב את ההפקה. בשל החילופים עדיין לא ידוע כמה רחוק צפוי הסיפור החדש להיות מהדיווחים המקוריים, שדיברו על סיפורם של הצאצאים לבית האן סולו והנסיכה ליאה.

מי שיעמוד בצד האפל מול מי המועמדים שייבחר לתפקיד, יהיה ככל הנראה אדם דרייבר, כוכב "בנות", ששמו הודלף לפני שבועיים על ידי יוצרת הסדרה, לינה דנהאם.