שוב ולנטיין כאן ואין לנו את מי לנשק. במקום לראות את ריאן גוסלינג ורייצ'ל מקאדמס מחליפים שוב נוזלים בגשם, יצאנו למרחבי הרומנטיקה כדי לגלות נישוקים חדשים שירגשו אותנו מחדש. אחרי לא מעט ויכוחים, מריבות ונשיקות במערכת, מצאנו את ה-20 שהצליחו לחמם מחדש את ליבנו הקר.

ג'וש ושר - "קלולס"

את הבת המפונקת של אבא שתכננה את יום נישואיה מהרגע שנולדה. אתה זה ששיחק אותה קשה להשגה, אבל בסתר התאהב בבת הקטנה של הבוס, אז למה שלא נפסיק את המשחקים ופשוט נצמיד שפתיים? נו אז מה אם אתם בעצם אחים? זה לא הפריע לחבר'ה ממשחקי הכס לאהוב.

איירין והנהג - "דרייב"

אתה כלוא במעלית עם אשת חלומותיך ופתאום מגלה שהאיש שרוצה לרצוח אתכם, נמצא ממש שם לידכם. בנקודה הזאת אתה: א. מרחיק אותה בדרמטיות תוך כדי עמעום אורות, ב. מנשק אותה כמו שאף אחד לא נישק שכנה בחייו, ג. גורם לראש של הרוצח ולדלת לעשות היכרות, ד. כל התשובות נכונות.

סאם וסוזי - "ממלכת אור הירח"

נשיקה שמתחילה ב"אני אוהב אותך, אבל אין לך מושג על מה את מדברת", ונגמרת באישור לגעת בציצים – יש אנשים שכבר בתור ילדים יודעים לשחק אותה. מי שעדיין מפקפק ביכולת של ווס אנדרסון לרגש, מוזמן לצפות בנשיקה החמודה בעולם. זאת שתגרום לכם להרגיש קצת סוטים, אבל תמיס לכם את הלב שוב ושוב.

בלו וולנטיין
רגע לפני שסיפור האהבה מתפורר לנו מול העיניים
סינדי ודין - "בלו ולנטיין"

כל האהבות יפות בהתחלה והמקרה של סינדי ודין רק מוכיח את זה. רגע לפני שסיפור האהבה שלהם קורס לנגד עינינו לחיי נישואים נטולי רגש או מוטיבציה, הם מספקים את אחת הנשיקות הכי לוהטות שנראו על מסך גדול בשנים האחרונות.

רובין ופויזון אייבי - "באטמן ורובין"

-          היי, רובין, למה יש לך כל כך הרבה ליפגלוס על השפתיים?

-          זה לא באמת ליפגלוס זו הדרך שלי למנוע מפויזן אייבי להרעיל אותי כשאנחנו מצמידים שפתיים.

-          הו רובין, אתה כל כך חכם! נשק אותי עכשיו!

(מתוך: מונולוגים שנפלו בעריכה בין רובין לבאטמן)

וויל האנטינג וסקיילר - "סיפורו של וויל האנטינג"

אז מהו הדייט המושלם שלכם? הפנטזיה שלנו היא לבלות אותו בחנות תחפושות זולה, כשאנחנו מראים לכולם את יכולות הקוסמות שלנו ולסיים אותו בצרפתית בדיינר המקומי. מלפפון חמוץ אינקלודד.

אי טי (צילום: Universal Pictures)
אי.טי, דונט גו | צילום: Universal Pictures
גרטי ואי.טי. - "אי.טי."

ילדה בלונדינית וחייזר – יש לכם את זה ביותר רומנטי? הסרט שלימד אותנו שגם לחברים מכוכב אחר יש רגשות, מגיע לרגע השיא (יחד עם הקריירה של דרו בארימור) בנשיקה סופר מתוקה וחוצה גלקסיות.

שמש נצחית בראש צלול (צילום: Focus Features)
לא נשכח | צילום: Focus Features
קלמנטיין וג'ואל - "שמש נצחית בראש צלול"

שני בני זוג שבורי לב שרק רוצים לשכוח מכאב הלב שגרמו זה לזה, אבל מגלים בתהליך כמה יפה הייתה האהבה שלהם. כשג'ואל קלמנטיין מתנשקים פתאום הכל מתחבר ולמרות השוני הגדול, אין שום ספק שהם יחזרו זה לזו שוב ושוב ושוב.

פרנק וברנדה - "תפוס אותי אם תוכל"

הו איימי אדאמס, את כל כך חמודה כשלא מכריחים אותך להסתובב עם תלתלים של פודל על הראש ומחשופים של קים קרדשיאן. מי עוד יכולה לגרום לנו להאמין שמזכירה רפואית צעירה יכולה לפתות את "הרופא המומחה הבכיר", והכל בזכות גשר אחד קטן.

לוק וליאה - "מלחמת הכוכבים"

בורות, כמה טוב שאת כאן, כלומר שם, בגלקסיה רחוקה רחוקה. היכן שנסיכה צעירה מנסה לגרום לטייס שבו היא מאוהבת לקנא, על ידי פייס סאקינג של חברו הטוב. הוא מאושר, היא יצאה גדולה ויעברו עוד שני סרטים לפחות עד שנגלה שהיה כאן גילוי עריות. קלאסיקה.

אין תמונה
נשקי אותי כאילו היינו על דגם malm עם ארגז נשלף
טום וסאמר - "500 ימים עם סאמר"

אה איקאה, גן עדן לאוהבים. מעברים על גבי מעברים של מוצרי צריכה בהרכבה עצמית שרק מחכים למישהו שיאהב אותם. הזוגיות של טום וסאמר נראתה תמיד כמו אחת שלא כל הברגים בה הורכבו נכון, אבל כשזה עבד, אפילו ריח הנקניקיות לא הצליח לקלקל את הקסם.

סקוט ורמונה - "סקוט פילגרים נגד העולם"

הנשיקה של סקוט ורמונה היא לא סתם עוד נשיקה של עוד זוג אוהב. זהו שיאו של תהליך שבו נאלץ הבחור לעבור שבעה אקסים מהגיהינום, כדי להצמיד שפתיים עם הבחורה הכי קולית ביקום. פתאום אפילו מייקל סרה נראה לנו רומנטי.

ג'ונו (צילום: Fox Searchlight)
קפצו לי במשולשת | צילום: Fox Searchlight
ג'ונו ופולי - "ג'ונו"

הדרך אל הנשיקה המושלמת עוברת לפעמים דרך טלטלות לא צפויות. כמו היריון למשל. לא הכי סימפטי בעולם לגלות שאת בהיריון ועוד מהנודניק עם מכנסי ההתעמלות הקצרים מדי, אבל היי, בסוף היום לפחות יש לך עם מי להתכרבל, ושימותו הקנאים.

קטניס וגייל - "משחקי הרעב: התלקחות"

כל נשיקה שכוללת בתוכה את ג'ניפר לורנס ראויה להיכנס לפנתיאון. במקרה הזה "הנערה הבוערת" נותנת למתח הגדול לסחוף אותה לנשיקה עם חבר הילדות בעל ההבעה האחת. אחרי הכל, פיטה הוא אולי חבר לנשק, את בשלב זה של המאבק בקפיטול, יריבו הגדול זוכה להיות חבר לנשיקות.

טיפאני ופאט - "אופטימיות היא שם המשחק"

איזה עוד ביטוי יש אהבת אמת מלבד ריצה מטורפת אחרי מושא האהבה שלך ברחוב, ספיגת קללות על כמה אתה אידיוט וריכוך הבחורה במונולוג מרגש? הנשיקה של טיפאני ופאט גורמת גם לנו לרצות לצאת החוצה בספידו ולמצוא מישהו לנשק עד שייגמרו הכתוביות.

וול-אי ואיב - "וול-אי"

כמה מילים, שירים ודמעות שפכה האנושות על אהבה, אבל אף פעם לא הבנו אותה באמת עד שרובוט הניקיון הכי מתוק בעולם זכה לנשיקה הראשונה שלו. וול-אי ואייייוווווהההה שלו יצאו לריקוד בחלל, כולל צחקוקי מבוכה מכניים וגרמו לנו לקצר חשמלי בלב.

בחזרה לעתיד (צילום: Universal Pictures)
נו אמא, התראינו רק בסופ"ש | צילום: Universal Pictures
מרטי ואמא שלו - "בחזרה לעתיד"

בספר החוקים הבלתי כתוב של הנסיעה בזמן, ישנם לא מעט איסורים: לא להיתקל בעצמכם, לא לרכוש אף חוברת ספורט שעלולה ליפול לידיים הלא נכונות, אבל האיסור הגדול מכולם הוא לא למצוא את עצמכם סגורים ברכב עם אמא שלכם בתקופת התיכון. כי אין מספיק משחות שיניים בעולם שייגרמו לכם לשכוח.

מייקל ופרדו - "הסנדק 2"

נשיקה יכולה להיות גם דבר קטלני. סצנת הנשיקה ב"סנדק 2", שמסיימת את חייו של פרדו, באמת הרבה יותר טובה מכל נשיקה רומנטית אחרת של זוג היסטרי ובכייני בגשם. מומלץ לנסות את זה על כל מי ששבר לכם את הלב.

צ'ארלי וסאם - "כמה טוב להיות פרח קיר"

איזה לקח יפה – רוצים להשיג את הבחורה הכי שווה שאתם מאוהבים בה בסתר? כל מה שצריך זה להיות חמודים ולספר את האמת. גם נשיקת רחמים ("אני רק רוצה לוודא שהנשיקה הראשונה שלך תהיה עם מישהי שבאמת אוהבת אותך") זה לגמרי בסדר מבחינתו כל עוד מדובר באמה ווטסון.

סטנלי וטינה - "המסכה"

למרות סצנת הנשיקה הלוהטת ב"טיפשים בלי הפסקה", אנחנו מעדיפים את ג'ים קארי עם קצת פחות לשון. ריקודים ובריחה מהמאפיה הם כל מה שצריך כדי להלהיט בחורה, כך שאפילו קמרון דיאז בתקופה הטובה שלה נשבתה בקסמיו. הלקח פשוט: עם מספיק כריזמה ואופי, גם מסיכה ירוקה ומכוערת לא תוכל לעצור אתכם מלהצמיד שפתיים עם מושא אהבתכם.