בגלגול הבא אנחנו רוצים לחזור כעדנה מוד, מעצבת התלבושות לגיבורי העל מסרטי "משפחת סופר על" של פיקסאר ודיסני. גם כי נראה לנו שקארה יחמיא למבנה הפנים המסוים שלנו וגם כי הבנו לאחרונה שתלבושות של גיבורי על יכולות לחשוף פרטים חשובים מאוד על היכולות שלהם, ולעתים יש בכוחן לספיילר גם סרטים שכל העולם מחכה להם. לדוגמה: "הנוקמים: סוף המשחק". הסרט המצופה ביותר ביקום הקולנועי של מארוול יגיע רק באפריל, ומערך יחסי הציבור שלו דואג לטפטף מדי שבע הצצה מינימלית, שמכניסה את המעריצים לטירוף בניסיון להבין ממה כל פרט שהוא על עלילת הסרט. 

בסוף השבוע, פרסמו מארוול את אחת ההצצות הנ"ל, והפעם לתלבושות שיעטו על עצמם הנוקמים בסרט הקרוב, שיחתום את הרפתקאותיהם כגיבורים המובילים של מותג הקומיקס. ההצצה חשפה את תלבושת ההחלקה על הקרח (לפחות כך היא נראית במבט חטוף) של הענק הירוק ושני פרטים מסקרנים על האלמנה השחורה. הראשון הוא התסרוקת המטורפת שהנדסו לה בפוטושופ - שיער אדום עם צמה בלונדינית? מה? - והשני הוא הצמיד הכעור שהיא עונדת.

ובהבלטה:

הנוקמים: סוף המשחק (צילום: MArvel Entertainment)
מאיפה הוואץ'? | צילום: MArvel Entertainment

ומעכשיו, ספוילרים אפשריים לסרט הרביעי, היזהרו.

מעריצים חדי עין, סוג המעריצים האהוב עלינו, זיהו את התכשיט המשונה הזה מפפראצי של רוברט דאוני ג'וניור - הוא טוני סטארק / איירון מן - על סט צילומי "סוף המשחק", בשנה שעברה. שעון דומה אותר על זרועו של פול ראד (אנט מן) בצילומי פפראצי נוספים. כתוצאה מכך, מעריצים רבים הסיקו שאלה המתקנים שיאפשרו לנוקמים לנסוע קדימה ואחורה בזמן, אולי באמצעות מימד הקוואנטום שהוצג בסרטי "אנט מן".

View this post on Instagram

A post shared by Marvel 100% (@marvel_braa) on

השמועות על פתרון המסע בזמן מלוות את "הנוקמים: סוף המשחק" קרוב לשנה. חלק מהרמזים לעלילה הזו נשתלו כבר ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" שיצא בשנה שעברה, וכללו התייחסות עמומה לקווי זמן מקבילים על ידי דוקטור סטריינג' (שהיה חמוש, כזכור, באבן נצח שמסוגלת לשלוט בהתקדמות ציר הזמן). גם העובדה שב"אנט מן והצרעה" גילינו שמימד הקוואנטום - שמאפשר, בהכללה גסה מאוד, לנסוע "בין" האטומים שמרכיבים חומרים שונים - מסוגל לבלוע אנשים אבל גם להחזיר אותם בריאים ושלמים אחרי פרקי זמן ארוכים תרמה להשערה שאיכשהו, גיבורינו ישיבו את הסדר העולמי על כנו באמצעות מסע בתוך הזמן והחומר. רמז נוסף נמצא גם הוא בצילום הפפראצי של דאוני, שנראה בהם על רקע הריסות ברחוב עירוני, מה שגרם לרבים להאמין שאיירון מן חזר בזמן למאורעות "הנוקמים" הראשון ולקרב האייקוני בניו יורק. כל הסברות האלה לא אושרו, כמובן, בשום שלב, אבל תודו שכיף לחטט ולנחש.