מתוך שליחות קטלנית - ארנולד שוורצנגר (צילום: האתר הרשמי)
369 פעמים של "אסטה לה ויסטה בייבי" | צילום: האתר הרשמי
לא לחינם קוראים לו "המחסל". ברשימה שהורכבה על פי אתר האינטרנט בעל השם הסימפטי MovieBodyCounts נבחר ארנולד שוורצנגר לכוכב הקולנוע שחיסל הכי הרבה אנשים על המסך הגדול. שוורצנגר העלים 369 דמויות שונות במהלך הקריירה הקולנועית שלו, 74 מהם רק בסרט "קומנדו" (1985). מדובר בפער גדול מהמקום השני - השחקן הסיני צ'או יון-פאט שאחראי ל-295 רציחות.

צ'או יון-פאט
החיוך שהפחיד מיליונים. צ'אן יון-פט
אז מי עוד ברשימה הקטלנית? אומה ת'ורמן היא האישה הכי קטלנית עם הספק של 77 דמויות. הסרט היפני "Lone Wolf and Cub: White Heaven in Hel" קיבל את התואר "הכי הרבה חיסולים בסרט אחד" - לא פחות מ-150. באופן קצת מפתיע גם צ'ארלי שין נמצא ברשימה עם 131 דמויות שמצאו את מותם בגללו, כשהוא עוקף כוכבים כמו מארק וולברג (125) ומייקל קלארק דאנקן (105). מאידך, ובניגוד לתדמית הכל יכולה שלו, צ'אק נוריס לא הצליח אפילו להגיע ל25 הגדולים.

אין תמונה
נראה קשוח אבל בעצם רגיש ורחום מבפנים
ראנדל אולסון שחיבר את הרשימה אמר שלקח לו מעל ל-5 שנים לאסוף את הנתונים, אבל מודה שיכול להיות שהיו פספוסים משום שהרשימה לא כללה B Movies - סרטים דלי תקציב שנערכו הרחק מהמיינסטרים ההוליוודים כאשר חלקם נחשבם לאלימים הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים לראות בקולנוע היותר מסחרי. ראנדל מוסיף: "ישנם שחקנים שאחראים לעשרות רציחות בסרטים שבכלל לא נמצאים לנו בקטלוג". מי לדעתו נעדר מהרשימה בשל כך? ג'ון ווין. "אני די בטוח שהוא נפקד מהרשימה כי לא ספרנו את הסרטים שלו מלפני שנות ה-60. בכל מה שקשור לשנות ה-60 ואחריהן, הרשימות שלנו מדויקות", אומר ראנדל.

אין תמונה
האישה הכי קשוחה בקולנוע

>> בואו לפייסבוק שלנו