לפני שהסרט הראשון בסדרת "וונדר וומן" יצא, עתידה של הדמות לא היה לגמרי ברור. בעבר, סרטים בכיכובה של גיבורת על נשית לא הצליחו בקופות, ולמרות שהיה מדובר ממש במקרים בודדים, אולפני הסרטים השתמשו בזה כתירוץ לא להמשיך ליצור סרטים מהסוג הזה. יש אפילו את תיאוריית הקונספירציה שאומרת שאחת הסיבות שגל גדות לוהקה היא שהעדיפו לקחת אלמונית, כדי שלמקרה שהסרט יכשל - האשמה לא תיפול על כוכבת הוליוודית גדולה (וזו כמובן גם דרך לחסוך בהוצאות, לשלם שכר נמוך יחסית לכוכבת הראשית ולהפסיד פחות כסף במקרה של כישלון).

אבל "וונדר וומן", כידוע, הוא סרט שהתקבל באהבה, והפך את גל גדות לאחת הכוכבות הגדולות בהוליווד. עכשיו, כששוחרר הטריילר הראשון לסרט המצופה, שיצא בקיץ הקרוב, הבמאית פאטי ג'נקינס מאשרת שאכן מדובר בדמות שתמשיך לחיות על המסך הגדול בשנים הקרובות, וכבר נותנת טיזר לסרט השלישי בסדרה. "אנחנו כבר יודעים את כל עלילת הסרט", היא אמרה בכנס קומי-קון בסאו פאולו, לשם הגיעה יחד עם גדות כדי לחגוג את חשיפת הטריילר.

אבל זה לא הכל - מלבד סרט שלישי בסדרת "וונדר וומן", נקבל גם ספין אוף, שיתמקד בחבורת האמזונות שהנסיכה דיאנה גדלה איתן, וחיות באי המבודד תמיסקירה, בו האבולוציה דאגה להכחיד כל מי שאין לה גנים של דוגמנית על. "הכל כבר ממופה מבחינתנו", ג'נקינס הוסיפה. "עכשיו זה רק עניין של האם נשנה את דעתנו ומתי".

למרות שברור לג'נקינס שהיא רוצה להמשיך ולביים עם גדות סרט שלישי, וגם להרחיב את היקום הקולנועי של DC לעוד סרטים, נראה שזה יקח קצת זמן, והיא גם הקפידה להשאיר מקום לשינויים. "אני חושבת שאנחנו לא רוצים לעשות את זה גב אל גב", אמרה ג'נקינס. "היה נהדר לעשות את שני הסרטים האלה ברצף, אבל אני חושבת שחשוב לתת קצת מנוחה בין לבין, וגם הייתי רוצה לעשות דברים בינתיים. גם לגל יש עוד דברים, ואני לא רוצה להחליט כבר עכשיו בנוגע לעתיד. כשהרגע יגיע, נצטרך לראות אם שתינו עדיין רוצות לעשות את הסרט שאנחנו חושבות עכשיו שאנחנו רוצות לעשות".