אין תמונה
מרטין פרימן מגיב לזכייה המפוקפקת
"מפלתו של סמאוג", הסרט השני בטרילוגית ההוביט מוביל כבר שלושה שבועות ברציפות את טבלת שוברי הקופות עם סך הכל של 625 מיליון דולר, אבל כל זה עדיין לא מספיק כדי לעבור את הכנסות הסרט הראשון -"ההוביט: מסע בלתי צפוי" - שסיים את השנה שעברה עם סכום של יותר ממיליארד דולר בקופות. יכול להיות שהסיבה לחוסר ההצלחה של הסרט השני לעבור את קודמו היא התואר המפוקפק בו זכה השבוע: הסרט שהורד פיראטית הכי הרבה בשנת 2013, זאת לפי דירוג שפרסם האתר TorrentFreak. בסך הכל נרשמו 8.4 מיליון פעמים שבהם עבר הסרט ממחשב אחד לאחר.

סרטים בולטים אחרים ברשימת "עשרת הגדולים" הם: "ג'אנגו ללא מעצורים" (8.1 מיליון), "מהיר ועצבני 6" (7.9 מיליון), "אופטימיות היא שם המשחק" (7.5 מיליון) ו"מלחמת העולמות  Z" עם 6.7 מיליון הורדות. מתוכם רק "ג'אנגו" ו"אופטימיות היא שם המשחק" יצאו ב-2012, בעוד השאר יצאו בשנה האחרונה.

מפתיע לגלות את היעדרותם של חלק משוברי הקופות הגדולים ביותר בשנה החולפת כמו: "הנוקמים", "איש הפלדה" ו"בית ספר למפלצות". גם "משחקי הרעב: התלקחות", הסרט השני הכי רווחי ב-2013, לא נמצא בעשירייה. בתואר "תוכנית הטלוויזיה המורדת ביותר" זוכה העונה השנייה של "משחקי הכס". מיד אחריה "שובר שורות" ו"המתים המהלכים". ברכות לזוכים.

>> בואו לפייסבוק שלנו