יותר מ-70 שנה אחרי שפורסם והפך לקלאסיקה, "הנסיך הקטן" עומד להגיע אל מסך הקולנוע, ואם לשפוט על פי הטריילר החדש, לעיבוד הקולנועי לא יהיה במה להתבייש.

הגרסה הקולנועית של "הנסיך הקטן", שתוצג לראשונה בפסטיבל קאן בחודש הבא, תציע עיבוד אנימציה לקלאסיקה שכתב אנטואן דה סנט אכזופרי ב-1942. טריילר בצרפתית יצא כבר בשנה שעברה, אך רק כעת עלה הטריילר (המורחב) גם באנגלית, וזכה לתגובות נרגשות.

עלילת הסרט מתרחשת שנים לאחר המפגש המפורסם בין הטייס לנסיך הקטן. הפעם זהו הטייס הזקן שחובר לילדה המבקשת להיחלץ מהשגרה המשעממת הנכפית אליה אל מחוזות הדמיון. הטייס חולק את סיפורו עם הילדה, כותב ושולח לה את זיכרונותיו – כולל האיורים מהספר – ומעלה שוב את חוויותיו מהמפגש הייחודי עם הנסיך.

הסרט כולל שתי טכניקות אנימציה: CGI המלווה את סיפור המסגרת על הטייס המבוגר והילדה, ואנימציית סטופ מושן המספרת את סיפורו של הנסיך הקטן ומקימה לתחייה את האיורים המוכרים. הקאסט (בגרסה דוברת האנגלית) כולל נבחרת של כוכבים, ביניהם ג'יימס פרנקו, רייצ'ל מקאדמס, מריון קוטיאר, ג'ף ברידג'ס, בניסיו דל טורו, פול ג'יאמטי וריקי ג'רבייס. מקנזי פוי מדבבת את הילדה, וריילי אוסבורן – את הנסיך. את הסרט ביים מארק אוסבורן ("קונג פו פנדה"), בתקציב של כ-80 מיליון דולר – אחד מסרטי האנימציה היקרים בתולדות תעשיית הקולנוע הצרפתית.