אין תמונה
למי קראתם שמנה?!
מסע הצלב של ג'ניפר לורנס כנגד דימוי הגוף הבעייתי של הוליווד ממשיך במלוא המרץ. במהלך ראיון עם מגישת הטלוויזיה האמריקאית, ברברה וולטרס, לתכנית שהוקדשה ל-10 האנשים המרתקים של השנה החולפת,   טענה כוכבת "משחקי הרעב" כי יש לאסור את השימוש בביטוי "שמן". "אם אנחנו מגבילים סיגריות, סקס וקללות בגלל ההשפעה שיש להם על הקהל הצעיר, למה אנחנו לא מגבילים דברים כמו לקרוא לאנשים אחרים שמנים?", שאלה כוכבת "משחקי הרעב".

לורנס בת ה-23 היא אחד השמות החמים בהוליווד וזוכת פרס האוסקר האחרון בקטגורית השחקנית הטובה ביותר על משחקה ב"אופטימיות זה שם המשחק". אחרי שסירבה בתוקף לעבור דיאטות חריפות עבור תפקידים שהוצעו לה בתעשייה, החלה לנצל את מעמדה כדי להילחם בתופעה. "המדיה צריכה לקחת אחריות על האפקט שיש לה על הדור הצעיר, על הילדות שצופות בטלוויזיה ולומדות איך להיות קול", היא טוענת. "פתאום להיות מצחיק אומר לעשות צחוק מילדות שלובשות שמתלבשות לא יפה. והמילה שמן! אני חושבת שזה צריך להיות לא חוקי לקרוא למישהו שמן בטלוויזיה"

זאת לא הפעם הראשונה שלורנס מביעה את דעתה בנושא. רק בחודש שעבר אמרה לורנס בראיון ל- BBC שלפעמים היא מרגישה כמו בתיכון עם כל ההקנטות שהיא מקבלת מהתעשייה. לורנס יודעת על מה היא מדברת שכן מבנה גופה, שממותג כ"מלא" בסטנדרטים הוליוודים, זוכה ללא מעט התיחסויות במדיה: "בהוליווד אני נחשבת שחקנית שמנה, מבחינתם אני סובלת מהשמנת יתר".

>> בקרו אותנו בפייסבוק