חדשות טובות עבור חובבי הקולנוע, לפחות אלו שגרים בארצות הברית. רשת בתי הקולנוע של AMC, לה 5,000 סניפים - בעיקר בצפון אמריקה – החליפה חלק מהמושבים בתיאטראות שלה במושבים גדולים יותר ונוחים שניתן לכוון למצב שכיבה. כתוצאה מכך כל אודיטוריום יכיל פחות מושבים, מה שיאלץ את הצופים להיות עירניים במיוחד כשהם מנסים להשיג כרטיסים להקרנות הבכורה של הסרטים הגדולים.

ב"וול סטריט ג'ורנל" דיווחו שהחברה השקיעה מיליוני דולרים לריהוט מחדש של 1,800 אולמות, בהם מספר המושבים יצטמצם ב-50 עד 70 אחוז. בחלק מהאולמות יהיו 70 מושבים בלבד שאת רובם אפשר יהיה להעביר עד למצב מאוזן לחלוטין.

בהתחשב בעובדה שמרבית אולמות קולנוע בארה"ב לא מצליחים רוב הזמן למלא את המושבים ושהריסה ובנייה מחדש של האולמות יעלו לא מעט כסף, ריהוט מחדש באמצעות מושבים גדולים הוא קל יותר. מעט מושבים שווים פחות כרטיסים למכור. למרות זאת, ב-AMC לא מתכננים להעלות את המחירים בשנה הקרובה. העלייה תתרחש רק שנה לאחר מכן העלייה ותסתכם ב-1 עד 2 דולרים (פחות מ-7 שקלים). ההחלטה התבררה כנכונה, ומכירות הכרטיסים בבתי הקולנוע ששופצו עלו ב-80 אחוזים מאז הכנסת המושבים החדשים. בנוסף, רשתות קולנוע אחרות הודיעו שבכוונתן לעבור שיפוץ דומה.

המהלך של AMC נוצר בעקבות הרצון להחזיר אנשים לבתי הקולנוע, בעיקר על רקע האלטרנטיבות הרבות לצפייה פיראטית מהבית. עכשיו רק נותר שאולמות הקולנוע בארץ יאמצו את הרעיון מעבר לאולמות ה-VIP המצומצמים.