1. קינג דייויד

זה היה רק עניין של זמן: דייויד בקהאם מגיע לקולנוע. אחרי שכבר היה כדורגלן, ואחרי שכבר הפך לדוגמן במקביל, בקס מגיע לראשונה אל המסך (ליתר דיוק - לראשונה שלא בתפקיד עצמו). על האירוע ההיסטורי אחראי הבמאי הבריטי גאי ריצ'י ("לוק, סטוק ושני קנים מעשנים") שליהק את בקהאם לסרטו החדש, "אבירי השולחן העגול: המלך ארתור".

מקורות סיפרו לאתר "Film Divider" שבקהאם ישתתף בסרט בתפקיד אורח בסצנה שבה ארתור שולף את החרב אקסקליבר מהסלע. גרסתו של ריצ'י לסיפורו של המלך ארתור אמורה להיות פופית וקלילה, דבר שמסביר את נוכחותו של בקהאם וכמה חידודי לשון הקשורים לכדורגל שמופיעים בסצנה על פי האתר.

ב"המלך ארתור" משתתפים בין השאר ג'וד לואו, אריק באנה, דז'ימון הונסו, איידן גילן, אסטריד ברז'ה פריסבי וקייטי מגראת'. צ'ארלי האנם (ג'קס מ"ילדי האנרכיה") מגלם את ארתור, והוא אמור לגלם את המלך האגדי בסדרה של לא פחות משישה סרטים. "אבירי השולחן העגול: המלך ארתור" הוא הראשון שבהם, והוא צפוי להגיע למסכים בקיץ 2016.

בקהאם וריצ'י, אגב, שיתפו כבר פעולה לפני שנתיים, במסגרת פרסומת ל"H&M". אפשר להבין שהם היו מרוצים מהחיבור.

 

2. חשיפה מיוחדת

עם כל הכבוד לבקהאם, מה ששיגע את אמריקה בסוף השבוע האחרון היה החשיפה האקסלוסיבית של ABC – איבר המין של לברון ג'יימס.

במהלך המשחק הרביעי בסדרת גמר ה-NBA תפסה המצלמה של ABC את לברון כשהוא מפשיל את מכנסיו ותחתוניו וחושף לרגע קל את איבר מינו. זה היה רגע קצרצר, אבל האינטרנט לא פספס אותו.

הי, גם לבקהאם זה קרה פעם!

3. דירה להציץ

"סיינפלד" מגיעה לשירות הסטרימינג של "הולו". זה אמנם קורה באיחור אטומי (במסגרת עסקה שעלתה לחברה כ-160 מיליון דולר), אבל יש בונוס: לרגל ההשקה, "הולו" מציעה לכם ביקור חד-פעמי בדירה של ג'רי.

"הולו" בנתה רפליקה של הדירה באפר ווסט סייד בניו יורק במסגרת אירוע "סיינפלד: הדירה", שיתרחש בין ה-24 ל-28 ביוני. במסגרת האירוע מעריצים יוכלו לבקר בדירה המפורסמת, לראות אביזרים ומזכרות מהסדרה, ולשחזר רגעי מפתח וקטעים מוכרים (כמו הכניסה של קריימר). הדירה – אם אתם במקרה בניו יורק בשבוע הבא – נמצאת בכתובת 451 West 14th street, ותהיה פתוחה מ-10 בבוקר ועד 7 בערב.

"'סיינפלד' היא אחת התכניות הנדירות האלה שממשיכה להשפיע על תרבות הפופ עד היום", הסבירה מנהלת השיווק של "הולו" ג'ני וול, "אז מה טוב יותר מאשר להשיק אותה מאשר להעניק למעריצים הזדמנות להחיות כמה מהרגעים האייקוניים בהיסטוריה של הטלוויזיה?".

לפני שנתיים ביקרה אריקה סטורם ווסר מ"INspaces" בדירה של קומיקאי ממוצע בניו יורק כדי לראות עד כמה היא דומה לזו של ג'רי. ובכן – לא בדיוק.

4. האיש בעל שלושת הפרצופים

"עולם היורה" הגיע לבתי הקולנוע בסוף השבוע וזכה לביקורות מעורבות ולקופות שבורות. כריס פראט, כוכב הסרט, הגיע לתכניתו של קונאן אובראיין בסוף השבוע, והציג את שלושת הפרצופים ששימשו אותו במהלך הסרט. ספוילר: הם די דומים.

5. ג'סיקה צ'סטיין או ברייס דאלאס הווארד?

אפרופו "עולם היורה": שמתם לב פעם שברייס דאלאס הווארד דומה לג'סיקה צ'סטיין? כי הן שמו לב.

לאחרונה לצ'סטיין נמאס מהבלבול. בסיועם של ג'ון קפלן ואל קפלן היא החליטה לשים לזה קץ. הו רגע, זו בעצם ברייס?

6. צעד גדול לתעשיית הפורנו

אתר הפורנו "פורנהאב" הולך באומץ למקומות שאף אחד לא היה בהם. האתר השיק קמפיין גיוס ב"אינדיגוגו" במטרה לממן את "Sexploration" – סרט פורנו שיצולם בחלל בכיכובם של אווה לוביה וג'וני סינס, שיגלמו בו אסטרונאוטים שחוקרים, ובכן, בעיקר אחד את השני.

"פורנהאב" מבקשים 3.4 מיליון דולר לצורך הפרויקט, כש-60 אחוזים מתוכם אמורים לכסות את הוצאות הטיסה לחלל, לרבות אימונים ורכישת חליפות. בין הפרסים המוצעים לתורמים: צפייה מוקדמת בסרט, וידאו צ'אט עם הכוכבים, השתתפות בכתיבת התסריט ובקביעת התנוחות, ואפילו זכייה בחליפת החלל של אחד השחקנים. כן, כולל התחתונים. כאלף בני אדם תרמו לפרויקט בארבעת ימיו הראשונים, והוא עומד על כאחוז אחד מהמימון.

"מי עוד יוכלו לומר שהם היו כוכבי הפורנו הראשונים שעבדו בחלל", שואלת לוביה בסרטון של "פורנהאב". "זאת הזדמנות מדהימה לעשות היסטוריה ולשלב שני מקצועות חלומיים ביחד: כוכבת פורנו ואסטרונאוטית". אין מה לומר – חלומה של כל אם.

7. ארוך מדי לא ראיתי

חגיגות הפרידה מג'ון סטיוארט נמשכות. בסוף השבוע קפץ מארק רופאלו לתכנית והציג את הרגעים שבהם סטיוארט לא ממש טרח לצפות בסרטים או לקרוא את הספרים של מרואייניו. ומסתבר שהיו המון רגעים כאלה. "הייתי בתכנית כל כך הרבה פעמים ולא ראית אף סרט", התלוננה מגי ג'ילנהאל, ופטריק סטיוארט סיכם: "אתה באמת לא מקדיש תשומת לב לאורחים שלך, אה?". אמממ... כן.